کد خبر 1032716
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
الکویت

باشگاه الکویت کویت در انتظار رأی نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است تا تکلیف خود را برای رویارویی با نماینده ایران روشن کند.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری الانباء کویت، مدیران باشگاه الکویت در انتظار  رأی AFC درباره سرنوشت باشگاه‌های ایرانی لیگ قهرمانان آسیا هستند تا برنامه خود را برای بازی مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها برابر استقلال مشخص کنند.

الکویت، باشگاهی است که با ارسال نامه رسمی به فدراسیون جهانی فوتبال درخواست بازی با استقلال در زمین بی‌طرف با استناد به تنش‌های میان آمریکا و ایران را داده بود. این مسئله نیز باعث شد کنفدراسیون فوتبال آسیا در کمتر از 48 ساعت حق میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان را سلب کند.

بیشتر بخوانید:

بازتاب پاسخ قاطع ایران به حکم ناعادلانه AFC+عکس

الکویت با در اختیار داشتن شش بازیکن خارجی آماده بازی بعدی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال است و در صورت انصراف این تیم رو در روی الریان قطر قرار خواهد گرفت.

طبق برنامه قرار بود استقلال و الکویت روز اول بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند اما تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب حق میزبانی تیم‌های ایرانی باعث شد تا این بازی به صورت موقت تا تعیین تکلیف نهایی لغو شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    لعنت به تفرقه افکنان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس