کارت سوخت نمایه

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاکنون یک مرحله برای ۳۰ هزار راننده آژانس، اطلاعات دریافت و سهمیه سوخت واریز شده است.

به گزارش مشرق، شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: برای آژانس‌ها، تاکسی‌های تلفنی، تاکسی‌های اینترنتی، سرویس‌های مدارس و هر شخصی که از اعتبار در کنار کارت هوشمند سوخت خود استفاده می‌کند، متولی سهمیه سوخت وزارت کشور است.

بیشتر بخوانید:

در مراجعه به پمپ بنزین نیاز به ماشین حساب داریم؟

خودروهای فرسوده در چه شرایطی شانس گرفتن سهمیه دارند؟

آخرین تغییرات سهمیه بنزین خودروها

وی افزود: آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی زیر نظر صنف هستند و صنف نیز زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از طریق صنف، اطلاعات فعالان آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی به وزارت کشور ارسال می‌شود؛ پس فعالان این عرصه برای دریافت سهمیه سوخت خود، باید از صنف خود پیگیری کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: تاکنون یک مرحله برای ۳۰ هزار راننده آژانس، اطلاعات دریافت و سهمیه سوخت واریز شده است.

رضایی با اشاره به اینکه برای رانندگان آژانس و تاکسی تلفنی سامانه‌ای جهت ثبت میزان پیمایش وجود ندارد، گفت: در یک نوبتی که در تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری، سهمیه سوخت برای ۳۰ هزار راننده آژانس واریز شد، احتمالا صنف مربوطه تأیید کرده که این خودروها مثلا به میزان ۲۰۰ لیتر پیمایش داشته‌اند؛ البته قرار شده که دو ماه به صنف مربوط به فعالیت رانندگان آژانس فرصت داده شود که سامانه‌ای برای خود ایجاد کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که سامانه‌ای مشخص برای رانندگان آژانس و تاکسی تلفنی ایجاد شود، قرار بر این است که به صورت اعلام لیستی از سوی صنف به وزارت کشور و از وزارت کشور به وزارت نفت، سهمیه‌هایی به افراد حاضر در این لیست ها، به همان صورت که در یک نوبت واریز شد، پرداخت شود.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: در واقع در حال حاضر هر شخصی که در آژانس و تاکسی تلفنی کار می کند و تاکنون سهمیه سوختی برای فعالیت خود نگرفته است، با مراجعه به صنف خود، پیگیر این موضوع شود که نامش در لیستی که به وزارت کشور ارسال می شود، قرار گیرد.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مجری سهمیه بندی بنزین است و آنچه از سهمیه‌ها به رانندگان آژانس در یک نوبت تخصیص پیدا کرده، بر اساس لیستی بوده که از وزارت کشور به ما داده شده است، پس هر نوع پیگیری باید از طریق صنف و از وزارت کشور صورت گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نبی الا قمشلو IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 0
    شماره موبایل ام درسامانه وجود ندارد
  • محمدشریف ریسی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    2 0
    سلام من دوماه میشه ثبت نام کردم صنف شهرستان قصرقندسهمیه بنزین من واریض نمیشه تاکسی تلفنی کارمیکنم پیگیری کنید ممنون
  • فرشید مستعلی مجدابادی کهنه IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    سلام همکارای اینجانب که تاکسی تلفنی دارن دهم هربرج یارانه بنزین میگیرن ولی اینجانب خیر فقط دلیل ندادن بمن چیست یارانه بنزین
  • مجتبی گل کار IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    1 0
    من در آژانس تاکسی تلفنی در شهرستان شبستر کار میکنم به همکارانم پول بنزین واریز میشود اما به من این پول واریز نمیشود خواهشمندم پیگیری نمایید
  • نادر مقدم IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    1 0
    یارانه ی بنزین من که تاکسی تلفنی هستم از آذر ماه قطع شده است. هیچ کس هم جوابگو نیست،لطفا راهنمایی کنید.
    • نادر مقدم IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      یارانه ی بنزین من که تاکسی تلفنی هستم از آذر ماه قطع شده است. هیچ کس هم جوابگو نیست،لطفا پیگیری کنید.از آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب
  • نادر مقدم IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    یارانه ی بنزین من که تاکسی تلفنی هستم از آذر ماه قطع شده است. هیچ کس هم جوابگو نیست،لطفا راهنمایی کنید.از استان آذر بایجان غربی شهرستان میاندوآب
  • نادر مقدم IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    یارانه ی بنزین من که تاکسی تلفنی هستم از آذر ماه قطع شده است. هیچ کس هم جوابگو نیست،لطفا پیگیری کنید،، آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب
  • محسن قدیانی مطلق IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    یارانه سوخت حدودی ماه پرداخت نگردیده واین ماه هم واریزنگردیده علت رامشخص نمایید
  • صادقی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    سهمیه یارانه بنزین من دو ماهه که قطع شده خواهش میکنم پیگیری کنید ممنون
  • روح الله IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    پول واریز بنزین ازحساب شبابرداشته شده کجا مراجعه کنم باتشکر
  • آرش شاد IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام به مسعولین محترم لطفایارانه سهمیه بنزین بنده دوماهه که قطع شده پیگیری میکنیدبیزحمت
  • علی نباتی زاده IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام وقت بخیر داداش من برج ۸ از اسنپ بلاک شدم ودرآژانس ۱۸۴۴بکار ادامه دادم الان حدود۸یا۹ماهه هیچ گونه سهمیه بنزینی برام نیومده لطفن پیگیری کنین واقعا حقم نیس دریافت نکنم شهرستان دزفول،استان خوزستان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس