کد خبر 1032186
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
انصاری فرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ایران امن‌ترین کشور در خاورمیانه و غرب آسیا است و اجازه نمی‌دهیم به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری‌فرد درباره ماجراهای میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین AFC در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را بهمراه داشت  شاهدی بر این مدعاست. به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.

بیشتر بخوانید:

خلیل‌زاده: ایران امن‌ترین کشور منطقه است

او ادامه داد: نمی‌دانم که این جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی‌کنیم، اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی‌ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم‌های دیگر را هم می‌گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر از طریق فوتبال و به بهانه‌های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند.

انصاری فرد تاکید کرد: در خاورمیانه و غرب آسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام کرده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

او گفت: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت، متاسفانه بازی‌های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای دیگر انجام شد و تیم از حمایت هواداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت ها ایستادگی کرد و هوشیار بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: این حق تیمهای ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است ‌اما فکر می‌کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی‌های بین‌المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست های غیرواقعی بایستد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 0
    اگر باشگاههای ایرانی پذیرفتند با تیم های عربی در زمین بی طرف بازی کنند به معنای قبول ناامن بودن ایران است اگر لازم شود باید بخاطر حفظ شرافت و غیرت ملی تمام تیم های ایرانی بازی ها را تحریم کنندتا یک صاحب در فیفا پیدا شود جلوی نمایندگان کشورهای عربی در AFCرا بگیرند
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 0
    از اين به بعد عربستاني ها هم بايد به ايران بيايند تيم هاي ايراني غير از اين را نپذيرند و اعتراض به فيفا ببرند ولو اينكه حذف شوند غيرت ايراني را حفظ كنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس