کد خبر 1031688
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
image-20200115150410-1.jpeg

مجله دلتا با مطالب سلامتی، دکوراسیون، نکات حقوقی، مد و زیبایی، آشپزی، گردشگری، هتل، اخبار مسکن، توصیه های دلتا بهترین مجله اینترنتی می باشد.

یک زمانی مهم‌ترین منابع خبری ما مجله‌ ها و روزنامه‌های کاغذی بودند، جواب سوال  "حالا چی بپزم؟" را از بخش آشپزی مجله می‌گرفتیم، برای آگاهی از نکات به‌روز خانه‌داری و اخبار مربوط به سلامتی و مد و زیبایی سراغ مجله‌ها و روزنامه‌های مربوط به آن‌ها می‌رفتیم و البته از خیلی از اخبار و اطلاعات به‌روز دنیا هم عقب می‌ماندیم. این روزها اما با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت و از آن‌جایی که هر کدام از ما ساعت‌های زیادی را به جست‌وجو در صفحات وب و شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهیم، به راحتی و تنها با چند کلیک می‌توانیم درباره هر چه که می‌خواهیم اطلاعات مورد نظرمان را به دست بیاوریم.

در صفحات آشپزی به دنبال دستور پخت غذا های خوشمزه، ساده و سریع می‌گردیم، بلاگرها و صفحات مد و زیبایی را دنبال می‌کنیم تا از آخرین ترندهای دنیای مد باخبر شویم، با کمک گرفتن از نکاتی که در صفحات دکوراسیون می‌خوانیم خانه خود را می‌چینیم، صفحه بلاگرهای سفر را دنبال می‌کنیم و با جست‌وجو در وبسایت‌های گردشگری برای سفرهای پیش روی خود برنامه‌ریزی می‌کنیم و... در این میان اما بعضی از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها هستند که این اطلاعات را یک‌جا جمع کرده و کار ما را آسان‌تر می‌کنند. مجله دلتا یکی از این وبلاگ‌هاست. جایی که ما می‌توانیم در آن طبق شعار خود مجله همه چیز را درباره همه چیز بخوانیم. البته اگر بخواهیم بدون اغراق بگوییم، باید بگوییم که دلتا مگ جایی‌ست که آن چه شرط بلاغ است را راجع به بیش‌تر چیزها به شما می‌گوید؛ مختصر و مفید.

دلتا اولین وبسایت ملکی در ایران است با بیش از 15 سال سابقه، از سال 96 مجله دلتا را راه اندازی نمود که نویسندگان خوش قلم و توانمند آن روزانه و به طور منظم مطلب جدید در آن به‌ روز رسانی می‌کنند. مجله دلتا در حوزه‌های خبر و گزارش، سلامتی، دکوراسیون، نکات حقوقی، مد و زیبایی، آشپزی، گردشگری و هتل به تولید محتوای کاربردی می‌پردازد و اطلاعاتی جامع و مفید را در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد. شما به هر کدام از بخش‌های این مجله که سر بزنید هم پاسخ پرسش‌هایتان را می‌گیرید و هم این که اگر به دنبال مطلب خاصی هم نباشید با خواندن مقالات مجله حسابی سرگرم می‌شوید و ممکن است حتی متوجه گذر زمان نشوید. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین بخش‌های مجله دلتا را به شما معرفی می‌کنیم.

خبر و گزارش

در این قسمت از مجله دلتا می‌توانید درباره اخبار مربوط به مسکن مانند افزایش یا کاهش قیمت، وام‌های مسکن، خرید و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران و شهرهای مختلف ایران بخوانید تا بهتر و با آگاهی بتوانید برای خرید و فروش مسکن تصمیم بگیرید. همچنین در این بخش از جدیدترین اخبار فناوری هم آگاه شوید و به‌روز باشید.

سلامتی

هر چقدر هم انسانی پرمشغله باشیم باز هیچ چیز این موضوع را توجیه نمی‌کند که به سلامتی خود اهمیت ندهیم. خیلی از ما تازه زمانی به اهمیت سلامتی پی می‌بریم و به فکر می‌افتیم که سلامت بدن‌مان در خطر بیفتد. بخش سلامتی مجله دلتا شما را راهنمایی می‌کند تا بیش از پیش نسبت به سلامتی ذهن و جسم خود آگاه شوید و به خودتان اهمیت دهید. در این قسمت از مجله سلامتی دلتا می‌توانید مقالاتی درباره تغذیه سالم، خوراکی‌های مفید و مغذی و خواص آن‌ها، بیماری‌های مختلف و راه‌های پیشگیری و درمان آن‌ها و... بخوانید.

دکوراسیون

برای این که در خانه خود احساس آرامش کنید، باید به دکوراسیون داخلی منزل‌تان نهایت توجه را داشته باشید. برای داشتن چیدمانی زیبا و دلنشین نیازی نیست لزوما هزینه زیادی را متحمل شوید، فقط کافیست یک سری نکات کلیدی و اصولی را بدانید تا بتوانید با تغییراتی نه چندان پرهزینه و حتی کم‌هزینه به طور چشمگیری خانه خود را زیباتر کنید. در بخش دکوراسیون مجله دلتا با توجه به امکاناتی که دارید، متراژ خانه‌تان و هزینه‌ای که می‌توانید اختصاص دهید، راهکارهایی در جهت بهتر شدن چیدمان خانه به شما ارائه می‌شود. وقتی حتی با تغییری کوچک و جزئی در منزل می‌توانید روحیه خود را بالا برده و کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید چرا این را از خودتان دریغ کنید؟

نکات حقوقی

تا چه حد از حقوق خود آگاهید؟ می‌دانید در محل کار، در محیط خانواده و در اجتماع چه حق و حقوقی دارید؟ هر کدام از ما با داشتن آگاهی لازم درباره قوانین و حقوق خانواده و حقوق شهروندی خود می‌توانیم برای حل مشکلات خود و دیگران تلاش کنیم و در این جهت گامی موثر برداریم. عدم اطلاع از قوانین حقوقی و قضایی ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه ماست؛ مجله دلتا تلاش کرده تا در بخش حقوقی خود توجه عموم مردم را به نکاتی مهم و کاربردی که باید از آن آگاه باشند جلب کند.

مد و زیبایی

چی رو با چی ست کنم؟ جدیدترین مدل پالتوهای امسال چیست؟ ترند رنگ موی امسال چیست؟ برای داشتن پوستی سالم و شفاف چه کنم؟ چطور از پیری زودرس پوست جلوگیری کنم؟ برای آرایش در موقعیت‌های مختلف باید به چه نکاتی توجه کنم؟ چه مدل گوشواره‌ای به صورت من می‌آید؟ چطور زیورآلاتم را ست کنم؟ ماسک‌های مختلف برای شادابی پوست را چطور تهیه کنم؟ پاسخ این سوالات و بسیاری دیگر از پرسش‌هایی که در زمینه مد و زیبایی در ذهنتان است را می‌توانید در مجله دلتا بخوانید. با به‌کارگیری ترفندهای مختلف و تغییر جزئی در سبک زندگی خود می‌توانید جذاب‌تر و بانشاط‌تر از همیشه باشید.

آشپزی

اگر همه غذاهایی که خودتان بلد بوده‌اید را پخته‌اید، از دوست و فامیل و آشنا هم سراغ غذاهای جدید را گرفته‌اید، تمام کانال‌های تلگرامی را هم زیر و رو کرده‌اید و حتی دست به اختراع غذا و ترکیبات ابداعی هم زده‌اید ولی باز هم کم آورده‌اید و هنوز هم با چالش "حالا چی بپزم؟" دست و پنجه نرم می‌کنید؛ پس دیگر وقتش رسیده به بخش آشپزی مجله دلتا سری بزنید و دستور پخت غذاها و دسرهای لذیذ و متنوع که از قضا خیلی از آن‌ها ساده و سریع هم تهیه می‌شوند را بخوانید. پیشاپیش غذاهای خوشمزه‌ای که آماده می‌کنید نوش جانتان.

گردشگری

به قول شاعر "جهد کن جهد که وقت من و تو در گذر است/سعی کن سعی که این عمر بسی مختصر است" حیف نیست روزهای عمر مختصرمان مثل برق بگذرند و به دنبال کشف دنیایی از تازه‌ها و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف نباشیم؟ چقدر از مهم‌ترین نکات دنیای گردشگری و سفر باخبرید؟ چقدر جاهای دیدنی ایران و جهان را می‌شناسید؟ می‌دانید در شهر و کشور خودمان کم نیستند جاذبه‌های گردشگری و مناطق زیبایی که خیلی از ما از وجودشان بی‌خبریم؟ بلدید برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید؟ اگر عاشق سفر و ماجراجویی هستید، بخش گردشگری دلتا می‌تواند بهترین همراه و راهنمای شما برای ماجراجویی‌هایتان باشد.

خلاصه این که اگر می‌خواهید در میان انبوهی از اطلاعات که امروزه در اینترنت در دسترس است به مطالب تکراری و غیرکاربردی برنخورید، به مجله دلتا سر بزنید و کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین مطالب را در حوزه‌های مختلف در این مجله بخوانید.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود نمائید.


**این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس