کد خبر 1030457
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
image-20200112140716-1.jpeg

منطقی‌ست که در کنار تمام اپلیکشن هایی که روی گوشیمان داریم، اپلیکیشنی هم باشد که به ما کمک کند تا اطلاعات دقیقی از مسیری که در آن هستیم به دست آوریم و بی هوا وارد محدوده‌های طرح نشویم.

خیابان‌های پرترافیک، دوربین‌های کنترل سرعت، محدوده‌های طرح و جریمه‌های رانندگی، موضوعاتی‌ هستند که هر روز در حین رانندگی با آن‌ها کلنجار می‌رویم و وقت و انرژی زیادی را صرف آن‌ها می‌کنیم. اگر در این رفت و آمدهای هر روزه به خاطر عدم اطلاع از همین قوانین جریمه هم بشویم، دیگر حسابی کفری خواهیم شد. مسئله فقط هزینه های مالی بیشتر نیست، بلکه مسئله اصلی زمان و وقتی است که برای این کار باید بگذاریم تا خلافی‌ خودرویمان را پرداخت کنیم.

البته خیلی ها وقتی پای پرداخت خلافی خودرو به میان می‌آید، ممکن است ترجیح دهند به پلیس +10 مراجعه کنند و به شیوه های نوین و تکنولوژی های جدید خیلی اعتماد نداشته باشند، در حالی که مراجعه حضوری به پلیس +10 چندان منطقی به نظر نمی رسد؛ چون علاوه بر این که هزینه مالی برایمان دارد و باید مبلغی را به پلیس +10 بپردازیم، باعث می شود که زمان زیادی نیز در ترافیک بمانیم تا بالاخره بعد از گذشتن از یک صف طولانی، بتوانیم استعلام خلافی خودرویمان را بگیریم و آن را پرداخت کنیم.

پس منطقی‌ست که در کنار تمام اپلیکشن هایی که روی گوشیمان داریم، اپلیکیشنی هم باشد که به ما کمک کند تا اطلاعات دقیقی از مسیری که در آن هستیم به دست آوریم و بی هوا وارد محدوده‌های طرح نشویم یا کمتر با دوربین‌هایی که در تمام سطح شهر وجود دارند، جریمه شویم و اگر هم خدای ناکرده جریمه شدیم استعلام و پرداخت آن را برای‌مان آسان کند تا حداقل این جریمه‌ها دو برابر نشوند و یا خودرویمان به خاطر جریمه زیاد توقیف نشود.

فرمون، چشم و گوش شما در رانندگی

اپ فرمون دقیقا یکی از همین اپلیکیشن هاست که ما را از موقعیت هایی که ممکن است در آن جریمه شویم آگاه می‌کند. در واقع قرار است چشم و گوش ما در حین رانندگی باشد. فرمون با این قابلیت باعث می شود تا کمتر جریمه شویم و با خیال آسوده تری رانندگی کنیم. به طور مثال حداکثر سرعت در اتوبان و آزادراهی که در آن هستیم را اعلام می کند و هشدار می دهد که به حداکثر سرعت نزدیک شده اید و ممکن است جریمه شوید و یا  مثلا هشدار می دهد که مسیری که قصد ورود به آن را دارید جزء محدودهای طرح زوج و فرد و یا طرح اصلی است و ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. در فرمون حتی امکان خرید طرح ترافیک نیز وجود دارد بنابراین اگر تصمیم گرفتیدکه وارد طرح شوید، شما را به درگاه ثبت نام طرح ترافیک هدایت و یا اگر بدهی عوارض طرح دارید شما را به درگاه های پرداخت آن متصل می کند.  

از همه مهم تر و اصلی تر آن که استعلام و پرداخت خلافی خودرو در فرمون برایمان آسان می شود و با وصل شدن به درگاه پلیس راهور ناجا ما را در جریان ریز خلافی‌های خودروی مان قرار می دهد و لیست کاملی از جریمه‌هایمان به همراه موقعیت زمانی و مکانی‌ که در آن جریمه شده ایم در اختیارمان می‌گذارد. از آنجایی که اپ فرمون از سامانه پلیس راهور استفاده می‌کند، می توان کاملا از امن بودن پرداخت خلافی خودرو مطمئن بود و بدون نگرانی از پیش آمدن مسائل امنیتی به راحتی تراکنش مالی انجام داد.

فرمون با این مجموعه خدمات آنلاین که در هنگام رانندگی در اختیارمان می‌گذارد، توانسته به بهترین اپلیکیشن خلافی خودرو هوشمند تبدیل شود و اعتماد کاربران را در این حوزه کسب کند و عنوان بهترین اپلیکیشن از نگاه مردم را هم به دست بیاورد.

در زیر می توانید لیستی از مهم ترین خدمات اپ فرمون را ببینید:

1- فرمون امکان استعلام و پرداخت خلافی خودرو به صورت آنلاین را دارد

2- فرمون امکان ثبت نام در طرح ترافیک و پرداخت بدهی عوارض طرح را دارد

3- فرمون امکان هشدار وجود دوربین های کنترل ترافیک را دارد

4- فرمون امکان استعلام و پرداخت بدهی پلاک خودرو به صورت آنلاین را دارد

5- فرمون هشدار دهنده جرایم جدید رانندگی بدون نیاز به استعلام است

6- فرمون امکان استعلام قیمت خودرو با توجه به تغییرات روزانه بازار را دارد

7- فرمون دستیار شما در زمان رانندگی برای مسیریابی با امکان پخش موسیقی است

اپ فرمون را از طریق سایت فرمون ،کافه بازار و یا گوگل پلی استور دانلود کنید و از حضور تکنولوژی در رانندگی‌تان لذت ببرید.


**این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس