کد خبر 1030315
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
خلیل زاده مظلومی فرهاد مجیدی

مجیدی باید بداند و حتماً می‌داند که در داخل و اطراف باشگاه استقلال خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت او که هیچ، موفقیت خود استقلال را هم ندارند.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی روز اولی که آمد بنا را گذاشت روی بازیکن نگرفتن از دلال‌ها. او نیاز مالی ندارد و نمی‌خواهد از دلال‌ها بازیکن بگیرد، اما خب فرهاد تیمی را تحویل گرفته که توسط دلال‌ها بسته شده است. (مثل همه تیم‌های دیگر) در همین استقلال یک دلال ۶، ۷ بازیکن مهم دارد و جالب اینکه ۳، ۴ جریان گردن کلفت دیگر هم در صدد هستند بازیکنان و مربیان خود را به استقلال قالب کنند. همه این جریانات هم آدم‌های رسانه‌ای و پشت پرده دارند و به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند استقلال و هوادار استقلال است.

بیشتر بخوانید:

۶ چالش جدی مجیدی در استقلال

مجیدی قاعدتاً نمی‌تواند با دلال‌هایی که استقلال را بسته‌اند بجنگد، چون باید با همین بازیکنان وارد لیگ و آسیا شود، اما تنها کاری که او می‌تواند انجام دهد این است که جریانات را بشناسد و از این به بعد مراقب اوضاع باشد. در این راه باشگاه استقلال باید همه جوره پشت فرهاد باشد و حتی اگر تصمیم غلطی گرفت از او حمایت کند نه اینکه فقط در حرف پشت فرهاد باشد. آنچه مسلم است یک عده بازیکنان موردنظر فرهاد را پر می‌دهند تا نفرات موردنظر خودشان را بیاورند و پورسانتش را بگیرند.

مجیدی باید بداند - و حتماً می‌داند - که در داخل و اطراف باشگاه استقلال خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت او که هیچ، موفقیت خود استقلال را هم ندارند. استراماچونی که نتیجه می‌گرفت همین افراد ناراحت بودند و بعد که نیامد سعی کردند خودشان او را بیاورند تا قهرمان ملی لقب بگیرند و حالا هم می‌خواهند بازیکنان‌شان را به استقلال قالب کنند. اینکه می‌گویند کار مجیدی در استقلال فوق‌العاده سخت است دقیقاً به خاطر همین چیزهاست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس