کد خبر 1029913
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
حدادی و تفتیان

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات بین‌المللی داخل سالن جام فجر فرصت خوبی برای محک خوردن دوومیدانی کاران در آستانه برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین بود.

به گزارش مشرق، ایرج عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت جام فجر و پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به نمایندگان کشورهای ارمنستان، افغانستان و قرقیزستان و همچنین دوومیدانی کاران خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم. همچنین یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را که چند روز قبل به شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید:

حدادی: سردار سلیمانی عمر خود را در راه دفاع از کیان و نوامیس ما گذاشتند

وی افزود: امیدوارم با توجه به در پیش بودن رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی چین برگزار خواهد شد، این مسابقات فرصت خوبی برای محک خوردن ورزشکاران در آستانه این رویداد باشد. همچنین امیدوارم شاهد رقابت خوبی بین ورزشکاران حاضر در این تورنمنت باشیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: دوومیدانی ایران به لطف درخشش ورزشکاران و تلاش مربیان و دیگر عوامل امروز یکی از قدرت‌های آسیا است. این درخشش توقع را نیز بالا برده و این جای خوشحالی دارد و امیدواریم دوومیدانی بیش از همیشه مورد توجه قرار بگیرد.

ایرج عرب در حاشیه با بیان اینکه مسابقات در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد، گفت: همه امکانات آماده برگزاری بود. خوشبختانه مشکلی هم وجود نداشت و رقابت‌ها کیفیت خوبی داشت.

وی افزود: هشت تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند که در فاصله بسیار کمی تا آغاز، تعدادی از کشورها به دلیل ناامنی که آمریکا در منطقه ایجاد کرد و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ترجیح دادند نیایند و به همین دلیل فقط سه کشور به تهران آمدند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره شرایط احسان حدادی و حسن تفتیان گفت: خوشبختانه حمایت خوبی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد و همچنین جلسات خوبی نیز در فدراسیون تشکیل شده تا از ورزشکاران حمایت لازم صورت بگیرد. برنامه این دو ورزشکار گرفته برنامه‌ریزی لازم انجام شده است. اردوی داخلی حدادی و تفتیان تازه به پایان رسیده و کارهای اعزام برون مرزی، تهیه ارز و عقد قرارداد با مربیان آنها در حال انجام است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. هفته آینده نیز کارهای لازم برای اعزام انجام خواهد شد.

عرب درباره انتخابات فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: کارهای ثبت نام و تایید اولیه انجام شده و به محض آنکه صلاحیت نهایی نامزدهای ریاست برسد و هماهنگی لازم صورت بگیرد، انتخابات برگزار خواهد شد.

عرب در بخش پایانی صحبت هایش گفت: امیدوارم نسل خوبی نیز برای آینده این رشته آماده شود که این موضوع بدون تلاش و پشتکار همه عوامل و اعضای خانواده بزرگ دوومیدانی ممکن نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس