ابو آلاء الولائی دبیرکلگردان سیدالشهدا

دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء (ع) عراق با اشاره به سخن ترامپ پس از پاسخ موشکی ایران مبنی بر اینکه «همه چیز خوب است» گفت که آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند.

به گزارش مشرق، «ابو آلاء الولائی» دبیر کل گردان‌های سیدالشهداء عراق در صفحه توئیتر خود نوشت که آمریکایی‌ها در نهایت ذلت و خواری از عراق خارج خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نشست خبری ترامپ درباره تحولات اخیر

واکنش نیروهای مسلح یمن به حمله موشکی ایران

او نوشت: «نیروهای مقاومت بیش از ۱۷ هزار آمریکایی را در عراق کشتند و آمریکا گفت که آن‌ها فقط ۴۵۰۰ نفر بودند؛ سپس به دولت و مقاومت عراق برای امضای توافقنامه متوسل شد و سپس [از عراق] عقب‌نشینی کرد و گفت که به این توافقنامه عمل نمی‌کند.»

الولائی افزود: « آمریکا پدر و مادر دروغ است، این کشور امروزه نیروی انسانی، سرمایه مالی، عزت و تاریخش را از دست داده و باز می‌گوید که "اوضاع وفق مراد است".»

دبیر کل گردان‌های سیدالشهداء عراق در پایان تأکید کرد که آمریکایی‌ها در نهایت خواری و ذلت از عراق خارج خواهند شد و آن‌چه که در «عین الاسد» رخ داد فقط قطره‌ای از بارانی بود که به زودی فرو خواهد ریخت.

او افزود: «پس منتظر ما باشید، ما خون را هدر نمی‌دهیم و خون‌خواهی شهداء را فراموش نمی‌کنیم.»

بامداد چهارشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق خبر داد و اعلام کرد که این عملیات در انتقام از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش انجام شده است.

گروههای مقاومت بارها اعلام کرده‌اند که پاسخ آن‌ها به جنایت آمریکا جدای از پاسخ ایران خواهد بود و آن‌ها کار خودشان را خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    0 0
    بإذن الله تعالی... یا عراق الجریح... قاوم یا عزیزي...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس