کد خبر 1026979
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
جو بایدن نمایه

جو بایدن به انتقاد از توییت‌های ترامپ درباره احتمال اقدام تلافی جویانه علیه ایران پرداخت و این توییت‌ها از جانب رئیس جمهوری آمریکا را فوق‌العاده خطرناک و بی‌مسؤولیت دانست.

به گزارش مشرق، جو بایدن، رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در کمپین انتخاباتی خود دونالد ترامپ را به انجام اقدام بی‌محابا متهم کرد در حالیکه زمان برای وی رو به اتمام است.

بیشتر بخوانید:

لاف در غریبی ترامپ علیه ایران

بایدن گفت: هیچ رئیس جمهوری حق وارد کردن کشور را به جنگی بدون رضایت آگاهانه آمریکایی‌ها ندارد و درست حالا، ما هیچ ایده‌ای درباره اینکه این مرد چه در سرش دارد، نداریم. او ما را از شرکایمان و متحدان ناتو دور و منزوی کرده است.

بایدن ادامه داد: او توییت‌های زیادی را از جانب خودش منتشر کرده است. این واقعا خطرناک و بی‌مسؤولیت است.

ترامپ روز شنبه در توییتی از عملیاتی که در آن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسید، دفاع کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    4 0
    نه.!فوق العاده احمق است.بفرمایش رهبرمان احمق بی نظیر.
  • امیر علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    بهترین گزینه برای ایران در این فرصت بدست آمده و رسیدن به آرزوی سردار حاج قاسم سلیمانی در یک روز و در یک لحظه هزار موشک بالستیک خرمشهر به اسرائیل شلیک کنیم و اسرائیل را محو و نابود کنیم و روح بزرگوار را شاد کنیم .
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    الاغی که سخت جفتک می اندازد ما مردمان ایران زمین بلدیم خوب رامش کنیم وازش سواری بگیریم.....الاغ زرد
  • علی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    تمام جناح های قدرت در امریکا در حفظ منافع ملی هماهنگ عمل می نمایند اگر از نگاه دیگری به این نوع اظهارات و مواضع اینده دیگر مقامات امریکا نگاه کنیم بنوعی برایند عملیات روانی خواهید رسید تا بر تصمیم طرف مقابل تاثیر گذارند ... ولی انچه مسلم است ایران برای همیشه باید تکلیفش را با امریکا روشن کند .که قطعا پاسخ متناسب ،در این مورد از اقدامات گستاخانه اینده انان جلوگیری خواهد کرد این یک فرصت تاریخی است.که بدون هزینه هم نخواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس