کد خبر 1026912
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
حاج قاسم نمایه

شب شعر و رجزخوانی ضدآمریکایی با عنوان «انتقام سخت» جمعه شب با حضور خانواده‌های شهدا، هنرمندان و مردم انقلابی تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این مراسم که در جریان دهمین دوره جشنواره عمار و در سینما فلسطین برگزار شد، شاعران با نوای مرگ بر آمریکا، وعده انتقام دادند.


در ابتدای این مراسم مادر شهیدان خالقی‌پور در سخنانی حماسه‌وار، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار کرد: شهید سلیمانی فرزند وطن و انقلاب است و برای همه شما برادر بود.


وی خطاب به حاضران و عزاداران گفت: اما می‌خواهم بگویم که دل قوی دارید. سردار سلیمانی هزاران سلیمانی را تربیت کرده و برای ما به ودیعه گذاشته است. سلیمانی‌های ما امروز ایستاده‌اند تا جواب دندان‌شکن به آمریکا و اسرائیل بدهند.


مادر شهیدان خالقی‌پور با بیان اینکه امیدوارم این شهید بزرگوار در کنار شهدا باشد، تصریح کرد: شهدا امروز خوشحال هستند که میهمانی به این بزرگواری را پذیرا هستند.


وی خطاب به حاضران تاکید کرد: شما هم مراقب رفتار دشمنان باشید و منتظریم که پرچم ایران را به دست صاحب اصلی بدهیم و در رکاب امام زمان باشیم.


پس از آن، شاعرانی چون فرهاد موحدی، نفیسه سادات موسوی، رضا احسان‌پور، احمد بابایی، میلاد عرفان‌پور، علی محمد مودب، محمدحسین نجفی، پیمان طالبی، محمدمهدی سیار، فاطمه نانی‌زاد، محمدرضا طهماسبی، محمدمهدی عبداللهی، مبین اردستانی و محمدحسین نعمتی به خواندن ‌اشعار خود در ستایش از شهید قاسم سلیمانی و علیه آمریکا پرداختند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس