کد خبر 1024552
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
مصرف بنزین سوخت

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: پیشنهاد اختصاص سهمیه بنزین ویژه سفرهای نوروزی را حتما در هیأت دولت و به‌ویژه به وزرای نفت و کشور ارائه خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر مونسان ظهر امروز اظهار کرد: ستادی در وزارت کشور برای موارد خاص اختصاص سهمیه سوخت ایجاد شده است که حتما با قرارگیری در ایام نزدیک به نوروز، پیشنهاد سهمیه سوخت نوروزی را به این ستاد خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

به نام شهرک گردشگری ویلای خصوصی می سازند

مناطق آزاد؛ جایی برای فرار از مالیات/ مجلس جوان!/ مردم چه می‏خواهند؟

وی تصریح کرد: حتما این پیشنهاد را به وزرای نفت و کشور نیز ارائه خواهیم کرد و بسیار امید داریم که سهمیه ویژه نوروزی در نظر گرفته و اختصاص داده شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: رونق و توسعه بخش گردشگری به مردم وابسته است و نوروز بهترین زمان برای سفر است و ما این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    2 1
    مردم خانه نشین شدن
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
      0 0
      همچنین خونه نشین هم نشدن هفته پیش که تعطیلاتی هم نبود جاده های شمال حسابی شلوغ بود! ماشالا مردم از هرچی بزنن از تفریحشون نمیزنن، حاضرن بچه هاشون گرسنه بمونن و تو شمال و ساحل دریا گرسنه باشن!!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    اکثریت مردم قادر به مسافرت با خودرو شخصی با گرانی بنزین نخواهند بود در آینده زیان وارده با تصمیم غلط دولت به صنعت گردشگری مشخص خواهد شد ایکاش دولتمردان چون مردم زندگی و از هواپیمای اختصاصی و امکانات دولتی مانند مجتمع محمود آباد استفاده نمی کردند و با خودروی شخصی و سهمیه بنزین مسافرت می رفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس