کد خبر 1023187
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» در جدید ترین پست خود نوشت: خبرگزاری رویترز در گزارشی مجهول به نقل از منابع ناشناس ادعا کرده که طی آشوب‌های آبان ماه، حدود ۱۵۰۰ نفر در کشورمان کشته‌ شده‌اند.

این آمار دقیقا همان اطلاعیه گروهک منافقین در روزهای اخیر است که حتی هیچ کدام از نهادهای بین المللی به اصطلاح فعال در حقوق بشر هم آنرا جدی نگرفتند.

رویترز برای آنکه این خبرسازی منافقین واقعی‌تر به نظر برسد، علت چنین کشتاری را دستور رهبر انقلاب اعلام کرده تا تاکید ایشان برای رافت اسلامی را زیر سوال ببرد.

چنین دروغ بزرگی، آن هم در خلال تبلیغات رسانه‌های ضد انقلاب برای تجمع دوباره مردم، نشان می‌دهد رویترز می‌خواهد به کمک پروژه‌ای بیاید که رسانه‌های فارسی زبان در آن شکست خوردند.

از سوی دیگر، این خبررسانی نوعی تلاش برای زنده کردن موضوع کشته‌های آشوب‌هاست که اکثر آنها از افراد بی‌گناهی بودند که قرار است تحت حمایت‌های ویژه نظام قرار بگیرند.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 12
    رویترز دیگه چقدر بدبخت شده یا چه پشت پرده ای دارد که از رو دست منافقان دیکته می نویسد! نتیجه واضح این است که همه حرفهای غرب درباره مبارزه با تروریسم پوچ و توخالی است و از آنها به عنوان منبع خبرهای مجعول و مجهول استفاده می کند و در سطوح دیگر به عنوان منابع و ابزار اطلاعاتی در ایران که در نهایت منافقان هم بخاطر اینکه تاریخ مصرف شان تمام نشود اطلاعات دروغ و پراکنده و بی ارزش در اختیارشان می گذارند.
  • DE ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 4
    جالبه همین رویترز توسط بارون جولیوس دورویترز از انحصار و استعمار نفت ایران و تاسیس این خبرگزاری بوجود آمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس