پیروزی "جانسون" در انگلیس باعث افزایش ۴۹ برابری جستجوی عبارت "مهاجرت به کانادا"

به دنبال پیروزی حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری انگلیس به رهبری "بوریس جانسون" جستجوی عبارت «مهاجرت به کانادا» در میان کاربران مجازی این کشور، ۴۹ برابر افزایش یافته است!

به گزارش مشرق، بر اساس آمار منتشر شده توسط گوگل، به دنبال پیروزی حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری انگلیس، جستجوی عبارت «مهاجرت به کانادا» در این کشور، 49 برابر افزایش یافته است!

پایگاه خبری "ایندیپندنت" در گزارشی نوشت، به نظر می‌رسد افرادی که از چشم‌انداز حکومت به رهبری حزب محافظه‌کار در پنج سال آینده ناراضی هستند، به محض انتشار نتایج نظرسنجی بعد از انتخابات در عصر روز پنجشنبه 12 دسامبر، جستجو برای یافتن کشورهای جایگزین را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین مقصدی که کاربران در انگلیس جستجو کرده‌اند، کشور "کانادا" بوده است؛ اگرچه جستجوی نام کشورهای "استرالیا"، "فرانسه" و "ایرلند" نیز در ترافیک اینترنتی تا حد زیادی افزایش یافته است.

درست هشت دقیقه بعد از پایان نظرسنجی، جستجو برای یافتن کشور جایگزین برای زندگی افزایش یافت و اوج آن در ساعت 8:16 دقیقه صبح روز جمعه بود یعنی زمانی که پیروزی قطعی جانسون رسما تأیید شد!

نخستین بار سایت شرط‌بندی "OLBG"، که روند جستجوی داده‌های نظرسنجی و کارزار انتخاباتی را پیگیری می‌کند، متوجه افزایش جستجوی آنلاین در مورد مهاجرت به کانادا شد.

پس از اعلام نتایج انتخابات، صدها نفر همچنین در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که قصد دارند از کشور انگلیس مهاجرت کنند؛ اگرچه بسیاری دیگر با وجود نارضایتی از نتایج، گفته‌اند که خواهند ماند و برای بهتر کردن اوضاع تلاش خواهند کرد.

"ریچارد موفات"، مدیر اجرایی OLBG گفت: «ما پس از اعلام نتایج همه‌پرسی ماندن در اتحادیه اروپا، عباراتی مشابه این را ردگیری کردیم اما از زمانی که ردگیری این عبارات را شروع کرده‌ایم، مورد اخیر عمده‌ترین آن‌ها بوده است؛ معمولاً میزان جستجوی عبارت مهاجرت به کانادا، حدود 1700 مورد در ماه، یا 55 مورد در روز است؛ با افزایش تقاضا، جستجو برای این عبارت ممکن است به 83 هزار و 300 مورد در ماه یا 2 هزار و 738 مورد در روز افزایش یابد.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    0 0
    به این سرعت؟ بگذارند طرف برگرده دفترش اقلا! بعد مهاجرت کنند! خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس