کد خبر 1019667
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
علی فتح الله زاده

پس از بازگشت سرپرست موقت باشگاه استقلال حکم مدیرعاملی استقلال به نام علی فتح‌الله‌زاده صادر می‌شود.

به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال امروز مهمترین گزینه وزارت ورزش برای بازگشت به صندلی مدیریت در این باشگاه بود که برای دومین بار به ساختمان وزارت ورزش رفت.

با گذشت بیش از ۵ روز از استعفای امیرحسین فتحی، وزارت ورزش هنوز جانشین وی در باشگاه استقلال را معرفی نکرده است. اما علی فتح الله زاده به عنوان جدی ترین گزینه برای این منظور معرفی شده است. حضور فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال آنقدر جدی هست که شب گذشته به انتخاب باشگاه و به نمایندگی از استقلال در کنار عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت. 

بیشتر بخوانید:

حضور دوباره فتح‌الله‌زاده در وزارت ورزش

پیامک جنجالی بیرانوند به برنامه تلویزیونی

در خصوص آخرین وضعیت مدیریت در باشگاه استقلال، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد تاحدود زیادی مدیریت فتح الله زاده در این باشگاه قطعی شده و تنها معرفی رسمی آن مانده برای بازگشت اسماعیل خلیل زاده سرپرست موقت این باشگاه به تهران.

خلیل زاده به عنوان نماینده باشگاه خارج از کشور برای تسویه حساب با استراماچونی و بازگرداندن وی تلاش می کند و وزارت ورزش صلاح نمی داند در حالی که نماینده رسمی باشگاه در این سفر حضور دارد، مدیرعامل جدید را معرفی نماید. اگر اتفاق خاصی روی ندهد به زودی فتح الله زاده برای چهارمین بار بر صندلی مدیریت آبی‌ها تکیه خواهد زد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس