سردار اشتری: ناجا رتبه دوم محبوبیت و اعتماد را در بین مردم کسب کرد

فرمانده ناجا گفت: برخورد و مقابله با خریداران و فروشندگان سلاح در دستور کار ناجاست.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست تخصصی روسای پلیس امنیت عمومی سراسر کشور ضمن درود به ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت و درود بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به حوادث اخیر در پی افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و اظهارداشت: نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه با تمامی ظرفیت های خود در صحنه حاضر شد و با آمادگی صد درصدی توانست حوادث را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

سردار اشتری: ماموران انتظامی توانستند اغتشاشات را در کمتر از ۷۲ ساعت خنثی کنند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یگان های ویژه از آماده ترین نیروها در صحنه های عملیاتی هستند، عنوان کرد: این یگان از همان ساعات اولیه وارد میدان شد و به خوبی فتنه اخیر را مدیریت کرد.

سردار اشتری به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز یکشنبه به دنبال حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: فرمایشات معظم له بسیار تأثیرگذار و همچون آبی بر روی آتش بود به طوری که با سخنرانی ایشان، مردم سریعا صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل، منافقان و سلطنت طلبان در فتنه اخیر هجمه های بسیاری را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کردند، گفت: دشمنان در این حوادث خسارات بسیاری را بر اموال عمومی وارد کردند و پروژه کشته سازی را پیش گرفتند چرا که در دل آنها امید ایجاد شده بود.

سردار اشتری با تأکید براینکه فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، حکیمانه بود و سبب آرام شدن شرایط کشور شد، عنوان کرد: حضور مقتدرانه ناجا، سایر نیروهای مسلح، هوشیاری مردم و ... در کنترل و مدیریت حوادث اخیر تاثیر بسیار زیادی داشت.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر، دشمنان در فضای مجازی تسلط بسیاری داشتند و آن را مدیریت می کردند که بحمدالله با همکاری های لازم توانستیم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را کنترل کنیم؛ باید برای آینده آماده تر از قبل باشیم چرا که روش دشمن متفاوت تر از قبل و دارای گستردگی بسیاری است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امنیت انتخابات بر عهده ما است البته باید همکاری های لازم با مجموعه فرماندهان، وزارت کشور و شورای نگهبان در این رابطه صورت بگیرد.

وی به اجرای طرح های ناظر اشاره و بر تقویت آن تاکید کرد و گفت: این طرح ابتکارعمل بسیار خوب و موفقی بود که بحمداله تاثیر بسیاری در جامعه داشت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با خرید و فروش سلاح غیرمجاز اشاره و تصریح کرد: برخورد و مقابله با خریداران و فروشندگان سلاح در دستور کار ناجا است.

سردار اشتری به اهمیت مقابله با اراذل و اوباش اشاره کرد و ادامه داد: ما به هیچ عنوان به اراذل و اوباش اجازه عرض اندام نمی دهیم و با جدیت و قاطعانه با آنها برخورد و مقابله می کنیم.

وی با اشاره به  معیشت کارکنان، عنوان کرد: بحمدالله اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و تا 5 سال آینده همه کارکنان ما در سطح نیروی انتظامی خانه دار می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: با اولویت بندی و برنامه ریزی لازم باید تا سال 1400 به هوشمندسازی پلیس و همچنین پلیس در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    1 0
    چرا باید در ایران وظایف ذاتی دستگاه ها چند وقت یکبار بهشون یادآوری بشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس