کد خبر 1019645
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
اسماعیل خلیل زاده

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال با ابراز تشکر از تلاش وزیر ورزش و جوانان برای بازگشت دوباره استراماچونی به ایران به اظهارات اخیر وریا غفوری واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که به تازگی سرپرست باشگاه نیز شده، این روزها به دلیل اینکه مأمور پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی شده، مورد توجه رسانه‌ها و هواداران استقلال قرار گرفته است. خلیل‌زاده در یکی دو ماه اخیر درگیر بیماری همسرش بود و در امور باشگاه استقلال دخالت چندانی نداشت، اما به دلیل حساسیت ماجرای بازگشت استراماچونی، به ترکیه رفت تا بتواند مطالبات سرمربی استقلال را به حساب او در ایتالیا واریز کند.

از اتهام چاقوکشی تبرئه شده‌ام
در این میان، برخی‌ها به انتشار فیلمی از اظهارات یک زن پرداخته‌اند که مدعی می‌شود زمانی بازرس اتاق تعاون بوده و چون جلوی خلیل‌زاده را گرفته، او توسط سرپرست فعلی باشگاه استقلال با چاقو تهدید به قتل شده است. خلیل‌زاده در واکنش به انتشار این فیلم در شبکه‌های مجازی گفت: در پرونده مطرح شده از سوی خانم داوری بابت چاقو‌کشی تبرئه شده‌ام و در نشست خبری که اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، حکم بدوی و تجدیدنظر را ارائه کردم. در ادامه علیه این خانم به دلیل افترا و توهین شکایت کردم که محکوم شد. در نشست خبری‌ام در اتاق تعاون که تمام اصحاب رسانه حضور داشتند نیز در این مورد صحبت کردم. بار دیگر می‌توانم احکام دادگاه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم. طبق حکم دادگاه تبرئه شده بودم و ایشان نیز به جزای نقدی محکوم شد.

سند تبرئه شدنم را به اصحاب رسانه نشان داده‌ام
وی افزود: افرادی که در شرایط فعلی، دنبال یکسری حواشی هستند از این احکام استفاده کرده‌اند، آنهم بدون اینکه دفاعیه مرا بخوانند. متأسفانه فیلم اظهارات این خانم را دوباره پخش کرده‌اند. فیلم برای زمانی است که حکم دادرسی برای من بنده صادر شده بود و پس از بررسی نیز من تبرئه شدم و ایشان محکوم. سندهای آن نیز موجود است. مردم باید به آرشیو مراجعه کرده و بدانند که ما تبرئه شده بودیم. اینها تهمت‌هایی است که زده می‌شود، در صورتی که چنین اتفاقی نیفتاده و صحت نداشته است. لطفا مردم به روزی که نشست خبری گذاشته‌ام و احکام دادگاه را نشان داده‌ام، مراجعه کنند. من از این خانم به دلیل اینکه فیلم را بار دیگر منتشر کرده است، به دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل تهمت، نشر کاذیب و افترا شکایت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید:

بلیت بازگشت استراماچونی رزرو شد

امروز استقلال را چه کسی هدایت می‌کند؟

نتوانستم به استراماچونی دسترسی داشته باشم
سرپرست باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوی خود درباره اینکه آیا شخصاً موفق شده با استراماچونی صحبت کند، گفت: من نتوانستم به ایشان دسترسی داشته باشم. خواسته استراماچونی دو موضوع بود، یکی پرداخت مطالباتش و دومی کاهش مدت قراردادش. ما مبلغ مربوط به مطالبات او را آماده کردیم که این پول نیز از جیب خودم دادم. این پول را از شرکتی گرفتم که مرا می‌شناسد و باید این موضوع را در مصوبات هیئت مدیره بیاوریم تا بعداً پول را به آن شرکت برگردانیم. ما چاره‌ای نداشتیم که جز اینکه این کار را انجام دهیم. طبیعتاً نه اعضای هیئت مدیره توان پرداخت چنین پولی را داشتند و نه دسترسی دیگری به پول داشتیم.

ترکیب امروز را استراماچونی داده است
خلیل‌زاده درباره اینکه امروز در بازی با شاهین شهرداری بوشهر، تنها بهزاد غلامپور روی نیمکت استقلال می‌نشیند، گفت: علاوه بر مربی دروازه‌بان‌ها، صالح مصطفوی نیز حضور دارد. از طرف من بنویسید که استقلال این بازی را می‌برد. من با وریا غفوری کاپیتان تیم صحبت کرده‌ام. استراماچونی با مترجم و کاپیتان تیم در تماس است و دستورهای آنالیز و ترکیب تیم را داده است.

به غفوری گفتم ادبیاتی که به کار بردی، قشنگ نبود
وی در واکنش به اظهارات غفوری بعد از دیدار با پیکان که گفته بود مدیریت استقلال تعطیل است، گفت: با غفوری صحبت کردم که این نوع ادبیات قشنگ نبود. تیمی که به صدر جدول رفته، مدیریت برای آن زحمت کشیده است. ما نباید به حاشیه بپردازیم و دنبال دردسر باشیم. استقلال نیاز به آرامش دارد و باید کاری کنیم که موضوعات آزاردهنده برای هواداران دیگر اتفاق نیفتد. من تا جایی که بتوانم حواشی را از استقلال دور می‌کنم. بازیکنان و هواداران به فکر بازی امروز باشند تا در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنیم.

نیاز باشد راهی ایتالیا می‌شوم
سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امروز شاید به ایران بازگردم و اگر نیاز باشد فردا راهی رُم می‌شوم تا قرارداد جدیدی با استراماچونی امضا کنیم. شاید هم هم دوشنبه با آمدن استراماچونی، قرارداد جدید را در تهران امضا کنیم.

وزیر ورزش 3 روز وقتش را برای بازگشت استراماچونی صرف کرده است
خلیل‌زاده در پایان گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کرده و به فکر بازی امروز تیم‌شان باشند. این قول را به هواداران می‌دهم که تمام تلاش‌مان را کرده و باز هم خواهیم کرد. باید از وزیر ورزش تشکر کنم. انصافاً سه روز است که تمام وقتش را برای بازگرداندن استراماچونی به کار برده است. از سفیر ایران در ایتالیا و همچنین معبودی‌فر در کنسولگری سفارت ایران در استانبول نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم روز دوشنبه شاهد بازگشت استراماچونی به ایران باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس