کد خبر 1019583
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
اعدام

مرد میانسال که به‌خاطر سوء‌ظن به همسرش در اقدامی هولناک او را به‌همراه مادرزن خود و مردی غریبه به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری به اتهام سه فقره قتل عمد به ۳ بار قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق،  این جنایت تیر سال ۹۰ و به‌دنبال گزارش سه جنایت درخانه‌ای واقع در کمالشهر کرج آغازشد. کارآگاهان جنایی در بررسی محل حادثه با جسد زنی میانسال، دخترش و پسر جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند.

بیشتر بخوانید:

ضارب که داماد خانواده بود خیلی زود بازداشت شد او در بازجویی‌ها مدعی شد از مدتی قبل به رفتار همسرش شک کرده بود به همین خاطر او را تحت نظر قرار داده و روز حادثه وقتی همسرش به خانه مادر خود رفته او را تعقیب کرده بود. این مرد در بیان جزئیات حادثه گفت: وقتی همسرم وارد خانه شد دقایقی بعد به آنجا رفتم و با عجله وارد خانه شدم ناگهان همسرم را در حال صحبت با یک مرد غریبه دیدم ازعصبانیت نفهمیدم چه کار می‌کنم باچاقویی که از قبل در جیبم بود ضربه‌ای به مادر زنم که می‌خواست مانع ورودم به خانه شود زدم بعد هم همسرم را با همان چاقو کشتم. نمی‌دانستم مرد غریبه کیست، اما او را هم با چاقو زدم و فرار کردم.

پس از اعتراف‌های این مرد جوان او به اتهام قتل عمد بازداشت شد و در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی وبا حضور قاضی فیروزه‌ای رنجبر تحت محاکمه قرار گرفت. وی در دادگاه اتهام قتل همسر، مادر زنش و آن مرد غریبه را پذیرفت و گفت: زنم را کشتم، چون او به من خیانت کرده و مهدورالدم بود مادرزنم را نیز کشتم، چون از دخترش حمایت می‌کرد. پس از دفاعیات متهم قضات دادگاه وارد شور شده وباتوجه به اسناد ومدارکی که در پرونده وجود داشت متهم را به اتهام سه فقره قتل عمد به قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    24 4
    فارغ از جنايت هولناکي که رخ داده...آن مرد غريبه چه کسي بوده است؟ اتباطي بين زن و آن مرد غريبه وجود داشته يا خير.... اين چه نوع خبر و روايت کردن يک موضوع است مشرق جان!!!!؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    4 8
    ثبت نام ارشد شروع شد؟؟؟
  • میم IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    2 5
    ما هم هدیه تولد حضرت محمد (ص)را گرفتیم عشقم
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    4 1
    مادرزن ها در خیلی از موارد مجرم هستن و خیلی بد در زندگی داماد دخالت میکنن با توهین با فحش و تهدید به گرفتن مهریه ..از حقوق دان ها تقاضا دارم یک ماده قانون مادر زنی برای چنین مادرانی قرار بدهند
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      5 0
      مثلا نصف سکه های مهریه رو کم کنن
  • US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    5 0
    قتل محکوم است ارتباط زنه به مردغریبه محکوم مقصر اصلی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس