کد خبر 1019479
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶
پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امسال ۴ تیم شانس قهرمانی دارند، استقلال، سپاهان، پرسپولیس و شهرخودرو مدعی هستند.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب در ارتباط با وضعیت فعلی پرسپولیس با گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر روال کم نوسان‌تری پیدا کرده و نتایج بهتری می‌گیرد. حجمه‌ها علیه مدیریت و کالدرون کاهش یافته و عملکرد بازیکنان در زمین هم بهتر شده است.

وی در ادامه در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی تصریح کرد: اگر پرسپولیس در خط دفاعی منظم‌تر شود و گل‌های بی‌مورد دریافت نکند، می‌تواند به صدر جدول برسد. اگر شاگردان کالدرون در پایان نیم‌فصل اول در بین سه تیم بالای جدول باشند، برای نیم‌فصل دوم شرایط خیلی بهتری خواهند داشت. امسال ۴ تیم شانس قهرمانی دارند، استقلال، سپاهان، پرسپولیس و شهرخودرو مدعی هستند.

بیشتر بخوانید:

مدت زمان دوری بیرانوند از پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون وضعیت سایر تیم‌ها در فصل جاری افزود: تیم تراکتور برخلاف تبلیغات گسترده و هزینه‌هایی که در ابتدای فصل شد؛ الان جزو مدعیان قهرمانی نیست. تنها تراکتور نیست که در فصل جاری وضعیت خوبی ندارد، ذوب‌آهن هم در شرایط بدی است. تعطیلات نیم‌فصل به تیم‌ها کمک می‌کند تا خود را بازسازی کنند.

ذوالفقارنسب در مورد گروه پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا گفت: تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشارجه امارات هیچ‌یک در لیگ قهرمانان آسیا مدعی قهرمانی نیستند و پرسپولیس می‌تواند از گروه خود صعود کند. هرچند معتقدم کار این تیم خیلی هم آسان نیست، چون تیم‌های عربی به دلیل اینکه مشکل اقتصادی ندارند، بازیکنان با کیفیت و گران‌قیمت خارجی می‌خرند.

وی در پایان درباره مشکلات پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس نتوانسته بازیکن خوب خارجی بخرد و در رقابت‌های بین‌المللی مثل لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان با کیفیت خارجی که تجربه حضور دربازی‌های بین‌المللی دارند، نیاز است. تیم‌های عربی هر سال با خرید بازیکنان خارجی با کیفیت و گران‌قیمت خود را تقویت می‌کنند، اما تیم‌های ایرانی این شانس را ندارند به همین دلیل درست است که پرسپولیس روی کاغذ شانس صعود زیادی دارد، اما این رقابت‌ها قابل پیش‌بینی نیست.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    9 2
    برادر عزیز با این فضایی که برای استقلال و سرمربی بوجود آمده ، شک نکنید استقلال را قهرمان می کنند
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 7
    امسال هر تیمی جز پرسپولیس قهرمان بشه اشکالی نداره
    • کچل خان IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
      1 0
      ببین پرسپولیس با امثال جنابعالی چه کرده که شب وروز خواب و خوراک از کیسه کشا گرفته ،البته با این روال که دولت و مجلس و...بسیج شدن برای کیسه کشا بعید نیست بعد از سالها به آرزوی خودتون برسین
  • مصطفی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    2 6
    حالا که سر استقلال رو بریدین ! همچین تیترهایی رو میزنین بی شرفاااااااااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس