ناراحتی بازیکنان استقلال

اگر فوتبال ۹۰ دقیقه بود استقلال امروز ۳۶ امتیازی بود اما وقت های تلف شده در این فصل که به "استرا تایم" معروف شده، بلای جان این تیم شده است.

سرویس ورزش مشرق - تیم استقلال که از ابتدای تابستان سال جاری با انواع و اقسام بدبیاری ها دست و پنجه نرم کرده است در طول ۱۴ هفته گذشته هم در ۵ هفته بدبیاری هایی داشته که همگی در وقت‌های تلف شده برای این تیم رقم خورده است. این تیم ابتدا ۱۶ بازیکنش را از دست داد که بین آنها پاتوسی سرشناس ترین چهره به شمار می رفت. فوتبالیستی که هنوز خیلی ها به یادش هستند. پس از آن جذب بازیکنان ناکارآمدی بود که نتوانستند خواسته های استراماچونی را برآورده کنند.

در ادامه این بدبیاری ها گل خوردن در وقت های تلف شده از همان هفته اول بلای جان این تیم شد. استقلال در روزهایی که می توانست تساوی یا بردهای ارزشمندی را بگیرد در دقایق پس از دقیقه ۹۰ گل هایی دریافت کرد که به خاطرشان امتیازات ارزشمندی از دست داد. این وقت ها در رسانه ها و بین هواداران به "استرا تایم" معروف شده است!

استقلال در ۵ دیدار ۹ امتیاز از دست داد که اگر امروز آنها را داشت به جای ۲۶ امتیاز ۳۵ امتیازی بود!

بیشتر بخوانید:
 

افشاگری استراماچونی علیه استقلال

اولین گل دقیقه بعد ۹۰، بازی با ماشین سازی در تبریز بود که این تیم در زمین میزبانش امیدوار به کسب یک امتیاز به لحظات پایانی می رسید ولی با گل کاشته یک امتیازش به صفر تبدیل شد!

دومین گل روبروی فولاد خوزستانی بود که با یک گل از استقلال عقب بود ولی در وقتهای تلف شده گل خورد تا ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کرده و ۲ امتیاز را از دست بدهد.

سومین گل بی موقع در دیدار با ذوب آهن اصفهان بود که باز هم استقلال ۱-۲ از میزبانش پیش بود اما در دقایق تلف شده یک گل بی موقع خورد و باز هم ۲ امتیاز از دست داد.

چهارمین گل بد موقع در بازی با سپاهان بود. دیداری حیثیتی که با گل خورده استقلال شروع شده و سپس این تیم توانست ۲ گل از سپاهان در خانه اش پیش بیفتد ولی ضربه نورافکن کار استقلال را تمام کرد تا باز هم ۲ امتیاز دیگر از دست برود.

پنجمین گل بعد ۹۰ هم در بازی قبلی استقلال به ثمر رسید تا باز هم استقلال ۲ امتیاز مهم دیگر را از دست بدهد.

البته همه این بدبیاری ها در مقابل رفتن یکباره استراماچونی به خاطر بدقولی مسئولان باشگاه اصلا به چشم نمی آید و هواداران استقلال امیدوارند مربی محبوب ایتالیایی زودتر به تیم برگردد تا در کورس با مدعیان قهرمانی جا نمانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    1 8
    مهم نیست یک مکاتبه با وزیر ورزش انجام بدید تا مشکلتون حل کنه
    • ارش IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      5 1
      این آیتم برای شما لنگیا فعاله
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      4 1
      فکر کردی تیم لنگه که از این مکاتبات بکنه
    • لنگ حقیر IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      1 0
      یه لنگی هر جا که باشه حقارت خودشو نشون میده
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    3 1
    باز اگر هم 90 دقیقه بود داور دقیقه 89 پنالتی برای حریف می کرفت
  • Mh IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    استقلال بارسلونای ایران است...استقلال همیشه قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس