کد خبر 1019212
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
کولسفسکی

تیم فوتبال اینتر رضایت باشگاه آتالانتا را برای خرید هافبک سوئدی این تیم جلب کرده است.

به گزارش مشرق، نشریه کوریره دلاسرا مدعی شده است که باشگاه اینتر به آتالانتا پیشنهادی 35 میلیون یورویی داده است تا هافبک این تیم دژان کولوسِفسکی را به خدمت بگیرد و این پیشنهاد توانسته نظر مدیران تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش برگامو را جلب کند.

با این حال هنوز یک مانع بزرگ بر سر انتقال این بازیکن به سن‌سیرو وجود دارد و آن باشگاه پارماست، باشگاهی که کولسفسکی را تابستان امسال از آتالانتا قرض گرفت. گویا پارما حاضر نیست این بازیکن را که تا الان فصل خوبی داشته است، در میانه راه از دست بدهد و می‌خواهد تا پایان قراردادش حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

جدی ترین مدعی قهرمانی در اروپا از نگاه سرمربی یووه

در صورتی که اینتر نتواند پارما را برای انتقال کولوسفسکی راضی کند، کونته به سراغ گزینه دومش خواهد رفت که این بازیکن آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسلوناست. کونته زمانی که سرمربی یوونتوس بود، ویدال را تمرین داده و شناختی کافی از او دارد. او از باشگاه خواسته ویدال را در بازار ژانویه از بارسلونا قرض بگیرند و بعد در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن در پایان فصل قراردادش را قطعی کنند.

کولوسفسکی 19 ساله دوران بازیگری حرفه‌ای خود را در آتالانتا آغاز کرد، اما از آنجایی که در این تیم فرصت چندانی برای بازی به دست نمی‌آورد، تابستان امسال به صورت قرضی به پارما پیوست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس