کد خبر 1018997
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
واعظی

دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در اقدامی عجیب صحبت‌های آقای واعظی را تکذیب کرد. فایل صوتی رئیس دفتر رئیس‌جمهور را گوش دهید.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز دولت در پاسخ به سوالی در این باره که آیا دولت خود را در قضیه اطلاع‌رسانی سهمیه‌بندی بنزین مقصر می‌داند یا خیر گفت:‌ بله،‌ مسئولیت همه اینها با دولت است؛ وقتی آقای دکتر رحمانی‌فضلی فرمانده این مسائل می‌شوند و جلسات متعددی را برگزار می‌کنند، موضوع مشخص است. ایشان کمیته تعیین کرده‌اند از جمله کمیته اطلاع‌رسانی.

اما ساعاتی پس از انتشار این خبر،‌ پایگاه اطلاع‌رسانی دولت با ارسال پیامکی با اشتباه خواندن برداشت خبرنگار تسنیم از این مصاحبه می‌گوید: منظور آقای واعظی این عبارات نبوده است.

این برای اولین بار نیست که سایت دولت اظهارات مقام‌های دولتی را تکذیب می‌کند و حتی با وجود فایل صوتی دست از این سیاست خود برنمی‌دارد.  سوال اینجاست که اگر رسانه‌ها نیز امکان شکایت از برخی مسئولان را به دلیل تکذیبیه اشتباه داشتند،‌ آیا روابط عمومی‌ دستگاه‌ها به سادگی می‌توانستند حقیقت را تکذیب کنند؟

اینکه منظور آقای واعظی چه بوده مسئولیتش متوجه خبرنگار و رسانه نیست و بر اساس آنچه به زبان فارسی گفت‌وشنود شده مصاحبه منتشر می‌شود.

بررسی فایل صوتی آقای واعظی نشان می‌دهد که وی نه تنها بر این نکته که دولت در اطلاع‌رسانی سهمیه‌بندی بنزین مقصر بوده تاکید بلکه در توضیح آن نیز می‌گوید:‌ دولت در این زمینه مسئول است و مسئولیت خود را گردن صداوسیما نمی‌اندازد.

در ادامه فایل صوتی واعظی را می‌شنوید:

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    3 31
    وقتی احمدی نژاد سهمیه بندی کرد از این حرفها نمیزدید.
    • BE ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
      22 0
      جنگ جهانی دوم هم تقصیر احمدی نژاد بود ، هر کی از زنش قهر کنه پای احمدی وسطه
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    6 0
    اینجوری که بدتر بوش درمیاد
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    0 0
    برو واعظی ،، خودتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس