کد خبر 1018920
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
غلامعلی تبار

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: کاری به مشکلات استقلال نداریم و روی برنامه‌های تاکتیکی خود تمرکز می‌کنیم.

به گزارش مشرق، مرتضی غلامعلی‌تبار در مورد تساوی تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از هر دو تیم بازی خوبی دیدیم. نتایج صنعت نفت نشان می‌هد تیم قدرتمندی است. ما هم خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی داشتیم. البته در ضربات آخر بی‌دقت و کم شانس بودیم. اگر موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل می‌شد برنده میدان می‌شدیم.

بیشتر بخوانید:

تساوی شاهین بوشهر و نفت آبادان

وی ادامه داد: از وقتی میشو به شاهین آمده روی ساختار تیمی تاکید بیشتری دارد. این مربی زمان زیادی برای ترمیم نقاط ضعف تیم نداشته است، از این رو تاکید اصلی او روی فاز دفاع تیمی است. ما هم به خوبی دستور او را اجرا کردیم. از مهاجم تیم تا دروازه به خوبی دفاع می‌کنیم. این تاکتیک به ما کمک کرد، چون از وقتی میشو آمده نباختیم و همین تک امتیازها در نهایت به ما کمک خواهد کرد.

بازیکن تیم فوتبال شاهین با ابراز رضایت از نتایج این تیم تاکید کرد: ما تازه به لیگ برتر صعود کردیم و اکثر بازیکنان کم تجربه هستند. از این رو این تک امتیازها در پایان لیگ به ما کمک می‌کند. من به بقا امیدوارم. مسئولان شهرداری هم باید امیدوار باشند و دست از حمایت تیم برندارند. ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و این سهمیه را برای هواداران خوب و استان بوشهر حفظ می‌کنیم.

غلامعلی تبار در مورد بازی با استقلال گفت: هیچ بازی آسان نیست. بازی با استقلال یکی از سخت‌ترین بازی‌ها است. درست است که آنها مربی خود را از دست دادند، ولی کاری به وضعیت این تیم نداریم. ما کار خودمان را می‌کنیم. کادر فنی در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می‌کند. در نتیجه تمرکز تیم ما روی برنامه‌های تاکتیکی خودمان است. برای یک بازی تماشاگرپسند به مصاف استقلال می‌رویم. امیدوارم بازی خوبی از آب در آید و هواداران دو تیم لذت ببرند.

وی با اشاره به عقب افتادن بازی تیم شاهین مقابل استقلال تصریح کرد: تعویق بازی با استقلال به نفع ما است. فشردگی مسابقات آزاردهنده است. از طرفی چند مصدوم داریم. این فرصت باعث می‌شود ریکاوری بهتری داشته باشیم و بازی بهتری برگزار کنیم. بازیکنان کم تجربه‌ای داریم که بدون شک در این فرصت یک روزه فرصت بیشتری برای بازسازی ذهنشان دارند و آماده‌تر خواهند شد..

بازیکن تیم فوتبال شاهین در پایان با اعتراض نسبت به عمملکرد داوران تاکید کرد: بحث ما بیشتر مسائل داوری است. همه بازی‌های ما بالاخره یک ایراد داوری داشته است. نمی‌دانیم دردمان را به چه کسی بگوییم. می‌دانم داورها هم مثل همه می‌توانند اشتباه کنند، ولی اشتباهات سهوی خیلی به ضرر ما شد. حتی یک بار هم این اشتباهات به نفع ما نبوده است. نمی‌خواهم داوران به نفع ما سوت بزنند، ولی حداقل به ضرر ما سوت نزنند. آنقدر به ما فشار آمده که واقعا متضرر شدیم. اگر این اشتباهات نبود حداقل ۱۲، ۱۱ امتیاز داشتیم. دردمان را به چه کسی باید بگوییم؟ امیدوارم حداقل این اشتباهات از این پس به ضرر ما نشود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس