کد خبر 1018882
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
شفر و پاتوسی

وینفرد شفر و آیاندا پاتوسی در این فصل از لیگ امارات در تیم بنی یاس حضور دارند ولی به نظر می رسد جدایی از استقلال و حضور در لیگ امارات تا به اینجا برای آنها موفقیت آمیز نبوده است!

به گزارش مشرق، وینفرد شفر و آیاندا پاتوسی، سرمربی و هافبک سابق تیم استقلال که در این فصل در تیم بنی یاس امارات حضور دارند، وضعیت جالبی در تیم جدیدشان ندارند و اوضاع برای آنها خوب پیش نمی رود. بنی یاس امسال در لیگ امارات نتایج خوبی کسب نکرده و شفر  هم به همین دلیل شدیدا تحت فشار است و احتمال برکناری او وجود دارد. تیم شفر در 8 بازی این فصل فقط یک بار برنده از زمین خارج شده و 5 تساوی و دو شکست را هم تجربه کرده و فعلا در رده نهم جدول چهارده تیمی امارات است و ممکن است با انجام بازی های امشب در جدول پایین تر هم برود. علاوه بر این اشتباه عجیب او در فرستادن هفت بازیکن خارجی به زمین که منجر به سه بر صفر شدن نتیجه بازی تیمش مقابل الفجیره شد هم انتقادات را از این مربی آلمانی افزایش داد.

بیشتر بخوانید:

اخراج ساشا و وضعیت قرمز برای شفر

اوضاع برای آیاندا پاتوسی هم خوب پیش نمی رود، او که با درخشش در بازی های فصل قبل استقلال به محبوبیت بالایی در نزد هواداران این تیم رسیده بود و جدایی اش خشم آنها را برتنگیخته بود، این روزها وضعیت جالبی ندارد. پاتوسی پس از گلزنی در هفته اول رقابت دیگر گل نزده و تنها یک پاس گل داده و در هفته های اخیر تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در تیمش شده است. پاتوسی در بازی دیشب تیمش مقابل الشارجه هم 90 دقیقه روی نیمکت نشست و شاهد تساوی بدون گل تیمش مقابل صدرنشین امارات بود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قادر IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    0 0
    من عاشقه شفرم خیلی مربیه باهوشیه حیف شد ازاستقلال رفت تیمی که شفردرست کرده بود برایه استقلال خیلی بهتر ازتیمه استراماچونی بود امیدوارم یه روز برگرده استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس