کد خبر 1018844
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
درگیری هواداران لیون

در شبی که تیم فوتبال لیون فرانسه از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، گروهی از هواداران باز هم از عملکرد این تیم ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال لیون شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری خانگی مقابل لایپزیگ، در حالی که با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاده بود، بازی را به تساوی کشاند و با یک امتیازی که از این بازی گرفت بعد از نماینده آلمان به عنوان تیم دوم گروه G صعود کرد. با این حال در پایان بازی به نظر می‌رسد که باز هم گروهی از هواداران تیم فرانسوی از عملکرد تیم‌شان ناراضی هستند تا جایی که طبق ادعای ممفیس دپای، هافبک هلندی لیون، آنها روی او و تعدادی دیگر از هم‌تیمی‌هایش آب دهان انداختند.

بیشتر بخوانید:

گل به خودی آزمون و حذف زنیت/ اینتر با شکست برابر بارسلونا حذف شد!

در پایان بازی یکی از هواداران لیون، بنری را به نمایش درآورد که روی آن تصویر یک الاغ و پیامی خطاب به مدافع برزیلی تیم «مارسلو» دیده می‌شد که از او خواسته شده بود لیون را ترک کند. این حرکت آنها خشم ممفیس دپای کاپیتان هلندی تیم را در پی داشت و به همین دلیل او به سمت‌شان رفت و سعی در جمع کردن بنر مذکور داشت و آنجا بود که هواداران با او و دیگر بازیکنان تیم وارد درگیری فیزیکی شدند.

دپای درباره این اتفاق به رادیو مونت‌کارلو گفت: من ناراحت و عصبانی هستم. درست است که ما بهترین بازی‌مان را ارائه نکردیم اما توانستیم صعود کنیم. ما با تمام توان‌مان بازی کردیم. وقتی یکی از اعضای تیم از سوی هواداران حمایت نمی‌شود، شما از بازیکنان چه انتظاری دارید؟ من نمی‌دانم که امروزه با وجود مشغله‌هایی که مردم دارند، چه کسی آنقدر وقت داشته که بنری مانند آن را تهیه کند؟ چه کسی آنقدر بیکار بوده که توانسته برود و تصویر یک الاغ را نقاشی کند؟ توصیه من به مردم این است که اگر آنقدر وقت اضافه دارند که چنین بنرهایی را تهیه کنند، بهتر است آن را صرف انجام کارهای بهتری در زندگی‌شان کنند. آنها روی ما آب دهان انداختند. من هرگز چیزی مثل این را ندیده بودم.

در همین حال رودی گارسیا، سرمربی لیون هم از عملکرد دپای تمجید کرد و گفت: ممفیس یک کاپیتان واقعی است. او مانند یک کاپیتان صحبت و رفتار کرد. رفتار او، وجود یکپارچگی، شخصیت و اتحاد میان بازیکنان تیم را به نمایش کشید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس