پول ملی نمایه

وزارت اقتصاد اعلام کرد:‌ سازمان امور مالیاتی کشور، مجوز قانونی برای پرداخت‌های مالی به کسانی که در امر وصول مالیات فعالیت مؤثرداشته یا می‌دارند، دارد.

به گزارش مشرق، وزارت امور اقتصادی و داریی به خبری که در آن از پاداش‌های وزارت اقتصاد به برخی استانداران و بانک‌های خصوصی گفته شده بود، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

یک پیشنهاد منصفانه به دولت درباره حقوق مدیران

اعتراض یک نماینده به پاداش نجومی مدیران بانک کشاورزی

در پاسخ وزارت اقتصاد آمده است:‌ براساس حکم ماده ۲۱۷ قانون مالیات‌های مستقیم، سازمان امور مالیاتی کشور، مجوز قانونی برای پرداخت‌های مالی از محل منابع این ماده به کسانی که در امر وصول مالیات فعالیت مؤثری مبذول داشته و یا می‌دارند اعم از حقیقی و حقوقی را دارا است و از این منظر، هیچ اقدام غیرقانونی و یا تخلفی در این رابطه صورت نگرفته است.

همانگونه که در ماده ۲۱۷ قانون مالیات‌های مستقیم، تصریح شده است، از محل اعتبارات موضوع این ماده می‌توان به کسانی که در امر وصول مالیات، فعالیت‌ مؤثری مبذول داشته و یا می‌دارند نسبت به پرداخت پاداش اقدام نمود.

بنابراین رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور براساس همکاری‌ها و مشارکت مؤثری که اعضای ستاد درآمد و تجهیز منابع استان در امر وصول مالیات داشته‌اند نسبت به پرداخت مبالغ محدودی پاداش اقدام نموده است.

گفتنی است این پرداخت از محل اعتبارات وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    عجب حتما حد ومرزی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس