کد خبر 1018284
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵
پرویز صیاد

پرویز صیاد، ضد انقلاب هتاک و فراری مقیم آمریکا در گفت‌وگویی با تلویزیون صدای آمریکا VOA، اظهار داشت که نویسندگان بیانیه موسوم به ۲۰۰ نفر سینماگر، برای امضاء به سراغ او هم رفته بودند.

به گزارش مشرق، صیاد گفت که وی در مقابل درخواست و خواهش طراحان بیانیه فوق، متذکر شده که او حدود ۳۷ سال است دیگر فیلمی نساخته و قاعدتا نمی‌تواند در زمره فیلمسازانی قرار گیرد که فیلم می‌سازند و دغدغه‌های صنفی و سیاسی داشته و بیانیه فوق را امضاء کرده‌اند.


این اظهار نظر پرویز صیاد از یک طرف نشانگر مقاصد ضدایرانی بیانیه‌نویسان است که برای امضای بیانیه‌شان، حتی به پای یک ضد انقلاب گستاخ و توهین‌کننده به ارزش‌های دینی و ملی هم افتاده‌اند، درحالی که وی اساسا در سینمای پس از انقلاب و در شرایط مورد نظر ایشان، حضور نداشته و همان اوایل پیروزی انقلاب از ایران فرار کرده است!


حرف‌های صیاد از طرف دیگر تمسخر امضای کسانی است که در طی همین مدت در خارج کشور به سر برده و هیچ ارتباطی به سینمای ایران ندارند و یا افرادی که اساسا در عمرشان حتی به اندازه یک فریم هم فیلم نساخته و یا با فرآیند تولید آن ارتباطی نداشته‌اند که تعداد کثیری از امضاکنندگان بیانیه فوق را شامل می‌شد!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس