بسته حمایتی

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، ۲۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش مشرق، در پی افزایش قیمت بنزین در روزهای پایانی آذر ماه از سوی دولت، طرح یارانه حمایت معیشتی برای جبران بخشی از هزینه‌های خانواده‌ها در دهک‌های پایین جامعه اجرا شد و مسئولان دولتی اعلام کردند که ۱۸ میلیون خانواده‌ها شامل ۶۰ میلیون نفر از ایرانیان مشمول یارانه حمایت معیشتی دولت خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

کاریکاتور/ سرک کشیدن دولت به حساب‌های مردم!

مهلت ثبت‌نام در سایت جاماندگان یارانه حمایت معیشتی

دولت  نیز در سه  بازه زمانی ۲۷ و ۲۹ آبان و ۲ آذر مبالغ تعیین شده را به حساب سرپرستان خانوار وریز کرد که این مبالغ بر اساس بُعد خانوار به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

بنابر اعلام دولت، مبلغ حمایت معیشتی برای خانوارهای یک‌نفره ۵۵ هزار تومان، برای خانوارهای دونفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوارهای سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان،‌ خانوارهای چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نطر گرفته شده است.

پس از واریز نخستین مرحله از یارانه حمایت معیشتی تعدادی از خانواده‌ها به عدم دریافت یارانه اعتراض کردند و در ادامه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی سامانه‌ای را برای ثبت اعتراضات  خانواده‌های معترض راه‌اندازی کرد،  بر همین اساس سامانه #۶۳۶۹* فعالیت خود را از سوم آذر رسما آغاز کرد و تا ۱۰ آذر سرپرستان خانوار فرصت داشتند که در این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند.

پس از پایان ثبت‌نام در سامانه ذکر شده، سایت Hemayat.mcls.gov.ir از سوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد که در واقع سرپرستان خانوار پس ثبت اعتراض خود در سامانه #۶۳۶۹* باید پس از دریافت کد رهگیری در مرحله بعدی اعتراض خود را در این سایت ثبت‌ و پیگیری کنند.

بنا بر گفته حسین میرزایی؛ سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی؛ سرپرستان خانوار تا چارشنبه هفته جاری ۲۰ آذر فرصت دارند در سایت اشاره شده ثبت‌نام کنند و زمان اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

همچنین بر اساس اظهارات میرزایی قرار است تا قبل از واریز مرحله بعدی یارانه حمایتی وضعیت خانواده‌های معترض در رابطه با عدم دریافت این  یارانه تعیین تکلیف شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 1
    یک مبلغی به مسعول انتشار سایت مزخرف مغرب بدید تا اینقدر عقده ای نشود دوهزارتومان کافی است چون گدازاده بی هویت است سایت مشرق
  • صنم IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 1
    پس تکلیف جاماندگان یارانه که از سال ۹۳یارانه نمیگیرند الان هم معیشتی نمیگیرند چی میشه؟مگه ما از این دولت حساب نمیشیم
  • داودسودی IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    0 1
    سلام چرابمن گه نه کاردرست وحسابی دارم نه بیمه ام ونه خیچ ملک و ماشین وموتوروحتی دوچرخه ای به اسممه. خودشم مستاجربچه دانشجوویکی دیگشم پشت کنکوریه چرابسته عنایتی دولت بمن تعلق نگرفته خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی فرمایید
  • کریم IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    3 2
    یعنی چی مهلتش تمام شده حالا تکلیف ما که در سامانه *۶۳۶۹# ثبت نام کرده ایم ولی کد رهگیری نگرفته ایم و توی سایت ثبت نام نکرده ایم چی میشه؟ اول می گن برید کد *۶۳۶۹# را بزنید و کسانی که کد رهگیری دریافت کردن برن تو سایت و ثبت نام کنن پس کد دستوری چی بود که همه رو سر کار گذاشتید و اصلا پیامکی ارسال نشد بعد میگن برید تو سایت و به جای کد رهگیری شماره حساب یارانه اتان را وارد کنید و بعد چرا الان که می ری سایت را بستن؟ همه اش در رفتن دولت از واریز یارانه افراد نابلد می باشد.
  • فاطمه رستمی IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    1 0
    ما مستمری بگیر هستیم ویارانه هم نمیگیریم
  • علی ژان IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام بسته حمایتی نگرفتم۲۳۲۶۶
  • فاطمه IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    وا یعنی چی.... این چه مسخره بازی در اوردید کدی برا ما نیومد که بخایم ثبت نام کنیم
  • مرتضی هادی انالوجه IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    سلام من بادوتابچه و مستاجری و اخراج ازکار بهم معیشتی ندادن چون واریزیه کارتم ۴تا۵تومن بوده من باخانمم و چندخانواردیگه کاردرمنزل انجام میدیم.بسته بندی دمپایی صاحب کار به حساب من بیچاره پول میریخت ومن بین ۵خانوارتقسیم میکنم حالامن بادوتابچه و مستاجری و کاردرمنزل با۸۰۰تومن ماهیانه نباید معیشتی بگیرم یکم رو بدبخت بیچاره ها بیشتر دقت کنید من نیازدارم
  • یاورنجفی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    هیچ درآمدی دارم
  • یاورنجفی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    1 0
    هیچ درآمدی ندارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس