کد خبر 1018215
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
استقلال و پیکان

حیدر سلیمانی معتقد است موعود بنیادی‌فر قضاوت کم‌اشتباهی را در دیدار پیکان و استقلال پشت سر گذاشته است.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار استقلال و پیکان اظهار کرد: داور بازی کم اشتباهی را سوت زد و در این روزها که اشتباهات زیادی از سوی داوران دیده می‌شود، بنیادی‌فر عالی ظاهر شد و قضاوت موفقی را پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: او ۲ کارت زرد درست نشان داد. در صحنه پنالتی پیکان، روزبه چشمی پای چپ مهاجم حریف را زد و داور به درستی پنالتی اعلام کرد. البته پنالتی باید تکرار می‌شد زیرا در هنگام زدن ضربه، حسین حسینی ۲ گام جلوتر از خط دروازه بود. البته داورهای ما این روزها خیلی جرات برگرداندن پنالتی را ندارند و این انتظار از بنیادی‌فر هم نمی‌رفت که چنین کاری انجام دهد. در دقیقه ۸۱ شوت تبریزی به دست مدافع پیکان برخورد کرد اما دست این مدافع در راستای بدنش بود و فضایی را اشغال نکرده بود و داور تصمیم درستی مبنی بر ادامه بازی گرفت.

بیشتر بخوانید:
 

گل دوم پیکان به استقلال باید مردود اعلام می‌شد +عکس

سلیمانی در پایان گفت: خطای انجام شده روی بازیکن پیکان در دقیقه ۲+۹۰ خطا بود و در ریباند هم آفساید نبود و گل دوم شاگردان فرکی کاملا درست بود.

همچنین سلیمانی در برنامه شب های فوتبالی ریزتر به صحنه های مشکوک بازی پرداخت که در زیر می بینید:

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    طبق قوانین جدید فیفا بازیکن حریف نباید در بین مدافعان و دیوار دفاعی استقلال قرار می گرفت. داور باید گل رو مردود و به نفع استقلال خطا اعلام می کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس