کد خبر 1017871
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
هیئت مدیره استقلال

اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از جلسه شبانه در هتل المپیک در اقدامی جالب راهی منزل سرمربی ایتالیایی شدند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که عصر امروز خبر فسخ قرارداد استراماچونی در محافل فوتبالی سروصدای زیادی به پا کرد اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در هتل المپیک و در محل اردوی این تیم پیش از بازی با پیکان جلسه‌ای را برگزار کردند.

در این نشست صحبت‌های بازیکنان تیم استقلال با اعضای هیأت مدیره مطرح شد و تعدادی از استقلالی‌ها عنوان کردند استراماچونی پیش از این هم چند بار اعلام کرده بود که قصد ترک استقلال را دارد.

بیشتر بخوانید:

مترجم استراماچونی: نگفتم آندره آ فردا می‌رود

در ادامه نشست و بعد از صحبت‌های تعدادی از بازیکنان اعضای هیأت مدیره به دنبال راهکار برای ادامه شرایط بوده و نقطه‌نظراتی را مطرح کردند اما در نهایت تمامی جمع‌بندی‌ها به این صورت انجام شد که تحت هر شرایطی سرمربی تیم استقلال حفظ شود.

مسئولان استقلال ضمن تأکید بر این موضوع که بقیه مطالبات استراماچونی را صبح فردا پرداخت خواهند کرد، تصمیم گرفتند تا به هر طریق ممکن با این مربی مذاکره کرده و او را راضی به ماندن در استقلال کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که اعضای هیأت مدیره استقلال هتل المپیک را ترک کردند. 

تلاش‌ها برای حفظ استراماچونی در استقلال به اینجا ختم شده که فتحی، خلیل‌زاده، منزوی و ماجدی برای مذاکره هتل را به مقصد منزل سرمربی ایتالیایی ترک کرده تا بلکه وی را متقاعد به ماندن در استقلال کنند. این مربی ایتالیایی ساعاتی پیش اعلام کرد قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس