صنعت نفت آبادان

در هیاهوی جدال صدرنشینان جدول که با اعداد ۲۲ تا ۲۵ در ستون امتیازات پنجه در پنجه هم به زورآزمایی مشغولند، یک تیم جنوبی بی سروصدا در پی فرصتی برای صدرنشینی است!

سرویس ورزش مشرق – در ردیف پنجم جدول رده بندی لیگ برتر تیم صنعت نفت آبادان با یک بازی کمتر ۲۲ امتیازی است و در حالی که غوغای صدرنشینی بین تیم های استقلال، سپاهان، شهرخودرو و پرسپولیس به راه افتاده کسی متوجه این تیم جنوبی نیست که تنها با یک بازی عقب افتاده می تواند خودش را به رده اول برساند!

برزیل ایران که یک بازی عقب افتاده برابر سپاهان در خانه خودش دارد، می تواند با پیروزی مقابل این تیم اصفهانی ۲۵ امتیازی شده و هم رده تیم اول شود. صنعت نفت با ۶ پیروزی و ۴ تساوی ۲۲ امتیاز کسب کرده و دو باخت این فصل طلایی پوشان در مصاف با تیم های بالای جدولی استقلال و پرسپولیس بوده است. این تیم شهرخودرو و تراکتور را شکست داد، نفت مسجد سلیمان را متوقف کرد و اگر از سپاهان هم امتیاز بگیرد خیلی بیشتر به مدعی خاموش تبدیل می شود.

شاید بهترین اتفاق برای این تیم آبادانی همین است که کسی متوجه اسکوچیچ و شاگردانش نیست و سایر مدعیان در رسانه ها زیر ذره بین هستند و هر اتفاق داوری یا مشکل اقتصادی شان بزرگ می شود.

بعید نیست با بردی که این تیم محبوب جنوبی در دیدار هفته چهاردهم در خانه تیم شاهین شهرداری بوشهر بدست می آورد باز هم به صدر نزدیک تر شده یا حداقل فاصله را برای خودش حفظ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • gafar IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    llll
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    3 4
    پرسپولیس برای 4 امین بار قهرمان میشه بدون شک
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    1 0
    اوه اوه اینا کی اومدن بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس