کد خبر 1017527
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
رادوشوویچ

دروازه‌بان کروات پرسپولیس با عملکردی مطمئن مقابل ذوب آهن زمینه برد پر گل تیمش را در اصفهان فراهم کرد.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین بار در این فصل درون دروازه تیمش قرار گرفت و توانست بار دیگر کلین شیت کند. عملکرد او به قدری خوب و موثر بود که پرسپولیس توانست بدون دریافت گل، مقابل ذوب آهن به برتری 3-0 برسد و سه امتیاز حساس دیگر را به جیب بزند. او مورد تقدیر گابریل کالدرون هم قرار گرفت.

دروازه بان کروات پرسپولیس با اشاره به این برد جذاب و هیجان انگیز گفت: «همه ما از پیروزی در اصفهان مقابل ذوب آهن شاد هستیم. این سه امتیاز به ما کمک می کند تا با انرژی زیادی به سمت قهرمانی برویم. من سه قهرمانی با پرسپولیس به دست آوردم اما به دنبال آن هستم که برای چهارمین بار به قهرمانی برسم. این فصل هم فرصت برای ما وجود دارد که چنین اتفاقی رقم بخورد. بازی با ذوب آهن را هرگز فراموش نمی کنیم.»

بیشتر بخوانید:

کری‌خوانی گلر پرسپولیس برای استقلالی‌ها

رادوشویچ ادامه داد: «با مدافعان در این بازی کاملا هماهنگ بودیم و به همین خاطر کوچک ترین اشتباه فنی نداشتیم. من هم وظیفه ام این است که در هر بازی بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم. این وظیفه من است که کلین شیت کنم و نگذارم تیم های حریف به گل برسند اما واقعیت این است که کلین شیت متعلق به من نیست، همه بازیکنان در این اتفاق سهم دارند و ما در کنار هم توانستیم یک نمایش خوب داشته باشیم. در واقع من کلین شیت نکردم بلکه کل تیم پرسپولیس این کار را انجام داد.»

او در مورد نیمکت نشینی بیرانوند این طور توضیح داد: «خودم هم فکر می کردم بیرانوند بازی کند اما چون از مسافرت طولانی برگشته بود، به استراحت پرداخت. من هم همیشه حاضر به بازی  و حضور در میدان هستم و فکر می کنم آمادگی و انگیزه هایم را در بازی با ذوب آهن ثابت کردم. من و بیرانوند زوج خوبی هستیم و من معتقدم او بهترین دروازه بان آسیا است. امیدوارم با همین رفاقتی که داریم، بازی ها را دنبال کنیم و به پیش برویم.»

رادو در نهایت گفت: «یک بازی عقب افتاده داریم و زمان برای رسیدن ما به صدرجدول وجود دارد. باید بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. طی هفته های گذشته در دو بازی مقابل ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان امتیازات مان را از دست دادیم اما دیگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد و با تمام توان برای قهرمانی چهارم می جنگیم. من می خواهم این فصل که اتفاقا سخت تر است و رقبای قدرتمندی داریم را مثل سه فصل گذشته با قهرمانی تمام کنم و می دانم این موضوع، خواسته همه بازیکنان است.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس