کد خبر 1016870
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
دنیزلی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم مقابل برای فوتبال بازی کردن نیامده بود، بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است.

به گزارش مشرق، دنیزلی در نشست خبری بعد از تساوی مقابل شاهین بوشهر در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم مقابل برای فوتبال بازی کردن نیامده بود. بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. هفته‌هاست که از قعر جدول می‌خواهد بالا بیاید. حمله‌ای به دروازه ما نداشتند و بازی یک طرفه بود.

بیشتر بخوانید:

توقف تراکتور مقابل قعرنشین لیگ

وی ادامه داد: برای از بین بردن مقاوت حریف باید گل بزنیم. خلاصه بازی را هم تماشا کردیم، به هر حال موقعیت‌های خوبی که داشتیم می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما نتیجه به این شکل شد.

دنیزلی عنوان کرد: خیلی از این نتیجه ناراحتیم. می‌خواستیم ببریم اما نشد. بقیه رقیبان هم از ما یک یا 2 بازی جلو هستند و ما پشت آنها هستیم اما امروز 2 امتیاز را اینجا گذاشتیم که خیلی سخت بود. ذهن‌مان را اینجا جا نمی‌گذاریم. 6 بازی تا نیم‌فصل باقی مانده، اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم بازی را آن طور که باید صحیح انجام دهیم. باید همه را جبران کنیم و این کار را می‌کنیم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه شما اشاره کردید 2 امتیاز را از دست دادید و بوشهر در این هوا یک امتیاز را گرفته، اینکه می‌گویید می‌توانیم برسیم اما شما از 4 بازی یک امتیاز گرفته‌اید، تصریح کرد: دیروز هم در مصاحبه مطبوعاتی گفتم تیم‌های ایران هر نتیجه‌ای را می‌توانند بگیرند. در سوپرلیگ چند هفته بازی نداشتیم و این یک برگ بازنده برای ماست اگر فکر و ذهن‌مان را روی این قضایا بگذاریم نمی‌توانیم جلو برویم. الان بازی مقابل ماشین‌سازی را پیش رو داریم که باید فکرمان را روی این بازی بگذاریم.

وی ادامه داد: چند بازی هفته‌های آخر شاهین بوشهر را بررسی کردیم، دیدیم این تیم درایت دارد و دفاع می‌کند باید از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده می‌کردیم که نکردیم. تیم‌هایی در جدول هستند که 12-13 بازی انجام داده‌اند، تا این هفته امتیازی که از تیم انتظار داشتم، 3-4 امتیاز بالتر از این امتیاز بود. تیم ما هدف دارد، در 11 بازی که انجام دادیم در 2 بازی نتایجی که باید می‌گرفتیم کسب نشد که یکی از این بازی‌ها، بازی امروز بود.

دنیزلی درباره اینکه آیا بازیکنان خواسته‌های شما را در زمین انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: آنچه را می‌خواهم نمی‌توانند همه را در زمین انجام دهند. امروز برخی از تعویض‌هایمان اشتباه بود به هر حال گل نزدن ما را دچار ناامیدی و حریف را مقاوم‌تر می‌کند.

سرمربی تراکتور به اشاره به حملاتی که بازیکنانش در دیدار با شاهین بوشهر داشتند، عنوان کرد: از چپ، راست و وسط حمله کردیم، همه چیز امتحان شد، بازیکنان شرایطی که انتظار داشتم انجام ندادند و به هر حال اشتباهاتی هم داشتند. بازیکنانی داشتیم که خیلی مبارزه کردند، این همه فشار به حریف آوردیم، امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم ببریم. باید از اشتباهاتی که داشتیم درس بگیریم. این اشتباهات در خط دفاعی و حمله بود. ما راهمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم در آینده جبران کنیم. برای ما مهم تیم است،  تیم به شکل خوب عمل می‌کند. می‌دانم که بازیکنان هم مانند من می‌خواهند بازی را ببرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس