علی کریمی

دادگاه تجدیدنظر، شکایت فردی را که علی کریمی از مناسبات مالی او با فدراسیون فوتبال سخن گفته بود و همین مسئله باعث شکایت این فرد شده بود، رد کرد.

به گزارش مشرق، علی کریمی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که مدتی هم به‌عنوان مربی در تیم ملی با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کرد، در مناظره‌ای تلویزیونی در برنامه نود با محمدرضا ساکت مسائلی را مطرح کرد. مسائلی که بخشی از آن مبنی بر مناسبات مالی فدراسیون فوتبال با هوشنگ مقدس بود، فردی که مدتی در تیم ملی با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کرد.

پس از صحبت‌های کریمی، هوشنگ مقدس اقدام به شکایت علیه بازیکن پیشین تیم ملی به جرم نشر اکاذیب کرد که رأی اولیه دادگاه مبنی بر محکومیت کریمی بود. با این حال کاپیتان سابق تیم ملی نسبت به رأی دادگاه شکایت کرد که دادگاه تجدیدنظر شکایت مقدس را رد کرد.

وحید ملکی، وکیل حقوقی علی کریمی با اشاره به رأی دادگاه تجدیدنظر درباره این پرونده گفت: با رأی دادگاه صحبت‌های آقای کریمی در برنامه نود درباره مناسبات مالی و اداری فدراسیون فوتبال محرز شد.

وی ادامه داد: متأسفانه در آن مقطع هوشنگ مقدس و وکیل او مصاحبه‌های متعددی درباره رأی اولیه دادگاه که هنوز قطعی نشده بود، انجام دادند و اتهام نشر اکاذیب را درباره موکل من در دادگاه مطرح کردند. با اشاره به همین اتفاق نیز مطالبی مطرح شد که صحبت‌های آقای کریمی در برنامه نود مستند نبوده است. آقای کریمی اجازه طرح شکایت به خاطر این اظهارات را به بنده نداد و تصمیم بر این شد که در دادگاه تجدیدنظر پرونده را دنبال کنیم.

وکیل علی کریمی تصریح کرد: حالا با بررسی مجدد پرونده و رأی صادره از سوی دادگاه تجدید نظر مشخص می‌شود که تمام مطالب منتشر شده صحیح و قانونی بوده و هیچ نشر اکاذیبی در کار نبوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس