مسعود ده‌‌نمکی

مجموعه دو جلدی «طیب خان» به قلم مسعود ده‌نمکی با نگاهی متفاوت و دایره‌ای وسیع به زمانه و زندگی طیب حاج‌رضایی، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش مشرق، محمد خضریان مدیر روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت این کتاب اظهار داشت : زندگی و سرنوشت طیب حاج‌رضایی از موضوعات جذاب تاریخ انقلاب است که به‌رغم روایت‌های گوناگون و پراکنده، هنوز ابعاد و زوایای آن در پس پرده ابهام باقی مانده است. مجموعه دو جلدی «طیب خان» با نگاهی متفاوت و دایره‌ای وسیع، زمانه و زندگی طیب حاج‌رضایی را واکاوی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد به ده نمکی برای ساخت فیلمی با موضوع سلبریتی‌های اجاره‌ای

ده‌نمکی: سلبریتی‌ها اندازه فهمشان نظر بدهند


وی افزود: جلد نخست این مجموعه، دوران کودکی طیب را تا سال ۱۳۳۹ روایت می‌کند تا چهره اولیه او را شفاف‌تر برای مخاطب ترسیم نماید. و جلد دوم به وقایع و سال‌های پایانی طیب و فاصله گرفتن او از دربار و شکل‌گیری شخصیت متفاوت وی می‌پردازد.


جلد اول «طیب خان» در ۹۸۰ صفحه و با قیمت ۱۱۵ هزار تومان و جلد دوم در ۹۱۵ صفحه و با قیمت ۱۰۵ هزار تومان روانه بازار نشر شد. علاقمندان می‌توانند برای تهیه این اثر به صفحه انتشارات پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس www.irdc.ir مراجعه کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    2 3
    والا خود طیب خان هم راضی نمیشه کتاب زندگی خودشا با این تعداد صفحه بخونه
  • غلام IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 1
    مسلما نویسنده این اثر.مثل نویسنده وکارگردان فیلم اخراجیها جناب ده نمکی نیست.ولی طیب هم بخاطر اعتقادات مذهبی خودش شهید شد.نه بخاطرشخص.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس