انتخابات 98

اولین سوالی که در ذهن نامزد انتخابات مجلس پیش می آید این است که نامزدهای انتخاباتی چگونه باید خود را معرفی کنند؟

تبلیغات حق طبیعی کاندیدای انتخابات مجلس است که در طول دوره تبلیغات انتخاباتی بتوانند به تبلیغ و معرفی خود بپردازند و اینکه شما بتوانید به عنوان نامزد دوره انتخابات مجلس و یا مدیر ستاد انتخاباتی در این دوره کوتاه مدت، کمپین تبلیغات انتخاباتی هدفمند داشته باشید بسیار مهم بوده و در موفقیت شما تاثیرگذار است.

معمولا نامزدهای انتخابی چند ماه قبل از شروع دوره تبیلغات انتخابات به بررسی موثرترین روش های تبلیغات انتخاباتی می پردازند تا با برنامه ریزی منسجم بتوانند بهترین استفاده را از دوره تبلیغات و معرفی کاندیدای انتخاباتی داشته باشند. اما چگونه می توان بهترین روش تبلیغات برای انتخابات به طور ویژه انتخابات مجلس را پیدا کرد؟

اولین سوالی که در ذهن نامزد انتخابات مجلس پیش می آید این است که نامزدهای انتخاباتی چگونه باید خود را معرفی کنند؟ کرسی نمایندگی مجلس یکی از مهمترین صندلی هایی است که نامزدهای موفق انتخابات برای بدست آوردن آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه های نوین ارتباطی جایگزین روش های پرهزینه سنتی مانند تبلیغات بیلبوردی و پخش تراکت شده است. یکی از راه های جدید ارتباطی موثر برای تبلیغات انتخاباتی استفاده از سامانه پیامک ویژه انتخابات می باشد که اکثر نامزدهای انتخاباتی موفق در دوره تبلغات انتخاباتی خود از ارسال پیامک انبوه برای اطلاع رسانی جلسات و همایش‌ها استفاده می‌کنند.

جهت مشاوره خرید سامانه پیامک ویژه انتخابات با شماره 28423712-021 شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید.

مطمعنا کاندیدای ده دوره قبلی مجلس روش های مختلفی را برای تبلیغات به کار برده‌اند که نامزدهای دوره یازدهم انتخابات مجلس با تحلیل این روش‌های تبلیغاتی می‌توانند نتایج مفیدی بدست آورند. طبق مقاله منتشر شده در سایت ایسنا لاله افتخاری نماینده تهران، ری، شمیران و اسلامشهر در دوره هشتم انتخابات مجلس، استفاده از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات انتخابات را تاثیرگذار می‌داند.

اگر هدف شما پیروزی در انتخابات مجلس است مطالعه این صفحه برای شما ضروری است. روش‌های تبلیغات انتخاباتی را می توان به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم کرد. مطمعنا ترکیب هر دو روش با هم می تواند مفید واقع شود.

جلسات حضوری نامزدهای انتخاباتی

از جمله روش های سنتی که همواره رواج دارد و از مهمترین راهکارهای پیروزی در انتخابات مجلس است، گفتگو چهره به چهره و دیدار حضوری نامزدهای انتخاباتی با مردم است که می توان گفت بهترین روش برای پیروزی در انتخابات و معرفی برنامه های کاندیدا در انتخابات مجلس یازدهم است. این روش مستلزم اطلاع رسانی گسترده جهت شرکت در جلسات انتخاباتی می باشد. در صورتی که اطلاع رسانی به عموم مردم به درستی انجام شود این روش مناسب خواهد بود. نکته مهم این است که از چه روش اطلاع رسانی برای نشست های نامزدهای انتخاباتی استفاده شود؟

از آنجایی که برای انتخابات مجلس هدف نامزدهای انتخاباتی مردم یک شهر هستند در نتیجه باید اطلاع رسانی در سطح شهر صورت گیرد و هرچه شهر مورد نظر بزرگتر باشد این کار دشوارتر خواهد بود.

 در دهه گذشته پخش پوستر تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات انتخاباتی بود. اما کارایی این روش بیشتر در معرفی نامزد انتخاباتی می باشد و با توجه به هزینه‌بر بودن چاپ و پخش پوستر و توجه کم مردم به پوسترهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی جلسات انتخاباتی که مرتب برگزار می شود، مناسب نخواهد بود. متاسفانه این روش تبلیغاتی باعث شلوغی و بی نظمی در سطح شهر می شود و بازخورد مناسبی نخواهد داشت.

روش دیگر اطلاع رسانی جلسات و نشست ها برای کاندیدای انتخاباتی استفاده از شبکه های مجازی می‌باشد. تبلیغات در شبکه های اجتماعی تلفن همراه یک روش نوین تبلیغات انتخابات مجلس به حساب می آید اما در دوران کوتاه مدت تبلیغات برای انتخابات الزامی  برای وصل بودن شبکه‌های اینترنت وجود ندارد.

 مواردی مانند عدم دسترسی همگانی و لحظه‌ای به شبکه های مجازی، بی توجهی مردم به پیام های رد و بدل شده در شبکه های مجازی و مهم تر از همه امکان وجود اختلال در شبکه های مجازی و اینترنت در زمان انتخابات می تواند کارامدی روش تبلیغات مجازی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

اما با این حال نمی توان تاثیر شبکه‌ها و کانال‌های مجازی را نادیده گرفت. برای افزایش اعضا کانال‌های مجازی کاندیدای انتخاباتی می توان لینک کانال نامزدهای انتخاباتی را از طریق ارسال پیامک ویژه انتخابات منتشر کرد.

ارسال پیامک علاوه بر روشی جهت اطلاع رسانی جلسات و نشست‌های انتخاباتی می‌تواند جهت تبلیغات به طور گسترده در سطح شهر نیز کارامد باشد.

یکی از اصول تبلیغات انتخاباتی این است که ستادهای انتخاباتی با یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند تبلیغاتی بتوانند با استفاده از بهترین روش تبلیغات انتخابات مجلس بازخورد مناسبی را دریافت کنند.

از پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات به ویژه انتخابات مجلس در دو روش اطلاع رسانی پیامکی نشست ها و جلسات حضوری و ارسال پیامک انبوه جهت معرفی نامزدهای انتخابات می توان استفاده کرد.

ارسال پیامک انبوه جهت اطلاع رسانی جلسات نامزدهای انتخاباتی

همه نامزدهای انتخاباتی جهت ارتباط با طرفداران خود نیاز به سامانه پیامک دارند. از جمله قابلیت های پنل پیامکی ویژه انتخابات می توان به یادآوری جلسات و نشست‌های کاندیدای انتخاباتی اشاره کرد. این امکان وجود دارد که شما به مخاطبین گوشی خود و یا مخاطبینی که در فایل اکسل شماره تماس آن ها را ذخیره کرده‌اید پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید.

با بررسی سامانه پیامک های فعال در زمینه ارسال پیامک انبوه، پنل اس ام اس فراز اس ام اس با قابلیت ارائه خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی به عنوان یکی از بهترین سامانه های پیامک در زمینه تبلیغات انتخاباتی پیشنهاد می شود.

جهت مشاوره خرید سامانه پیامک ویژه انتخابات با شماره 28423712-021 شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید.

قابلیت های متنوع مانند ارسال پیامک با نام مخاطب برای هر فرد، ارسال و دریافت پیامک های خودکار،  برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی و... از امکانات سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس می‌باشد که هر نامزد انتخاباتی می‌تواند با به کارگیری صحیح این روش های جدید تبلیغاتی بهترین نتیجه را از کمپین تبلیغاتی دریافت کند.

استفاده از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات انتخاباتی

تا اینجای مقاله به بررسی روش های مختلف پیرامون اطلاع رسانی جلسات معرفی کاندیدای انتخابات پرداختیم. از آنجایی که اطلاع رسانی باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد بهترین و کم هزینه ترین روش، استفاده از ارسال پیامک می باشد . آمار نشان می دهد که هر پیامک تقریبا زیر 1 دقیقه خوانده می شود.

کاربرد استفاده از سامانه پیامک تنها به ارسال پیامک های اطلاع رسانی ختم نمی شود بلکه می‌تواند با استفاده از قابلیت های که سامانه پیامک در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می دهد با کمترین هزینه تبلیغات گسترده در سطح شهر انجام داد.

در ادامه به روش‌های تبلیغاتی که ستادهای انتخاباتی می توانند برای ارسال پیامک انبوه استفاده کنند خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک به تفکیک منطقه

بر اساس تجربه و گفتگو با کاندیدای موفق و پیروز در انتخابات لازم است هر نماینده حداقل 3 مرتبه در سطح شهر به صورت گسترده تبلیغات پیامکی خود را ارسال کند تا مردم با ایشان اشنا شوند و همچنین سامانه پیام کوتاه FarazSMS برای کلانشهرها قابلیت ارسال پیامک به تفکیک منطقه ارسال SMS از روی نقشه گوگل و ارسال پیام کوتاه به تفکیک کدپستی را دارا می باشد . با استفاده از این قابلیت ها می توان فقط به مناطق مورد نظر پیامک ارسال کرد و نشست‌ها و جلسات را اطلاع رسانی کرد.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

امکان ارسال پیامک با محدود کردن بازه سنی و جنسیت و منطقه کدپستی نیز در پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس امکان پذیر است. اکثر سامانه های پیامک امکان ارسال پیامک با فیلتر سن و جنسیت را دارا هستند اما سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس که در بالا معرفی شد امکان ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه را به صورت همزان دارا می باشد. از قابلیت ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن می توان برای ارسال پیامک ویژه انتخابات به رای اولی ها استفاده کرد.

ارسال پیامک به تفکیک اصناف و مشاغل

با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به تفکیک مشاغل در هر استان می توان به اصناف مورد نظر خود اعم از پزشکان، معلمان، وکلا و ... پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کرد و انها را از برنامه‌های خود مطلع کرد.

ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی قابلیت جالبی از سامانه پیامک است که معمولا نامزدهای انتخاباتی برای بیان شعار تبلیغاتی خود از آن استفاده می کنند. ویژگی جالب ارسال پیامک صوتی امکان تماس حتی با شماره های ثابت می باشد، صدای ضبط شده خود را همراه با شور و هیجان تبلیغات انتخاباتی به سامانه می‌دهید، سامانه پیامکی فراز با مخاطبین شما تماس می گیرد و بعد از انکه انها تلفن را پاسخ دهند صدای ضبط شده برای انها پخش می شود.

ارسال پیامک به دکل bts

اگر قصد اطلاع رسانی جلسات حضوری در منطقه مشخصی را دارید با استفاده از قابلیت دکل bts ایرانسل می توانید به افراد حاضر در منطقه مورد نظر پیامک ارسال کنید.

مواردی که نامزدهای انتخاباتی و مدیران ستادهای آن ها باید در هنگام استفاده از سامانه پیامک ویژه انتخابات رعایت کنند عبارتند از :

زمان مناسبی را برای ارسال پیامک انتخاب کنید. معمولا بازه زمانی 8 صبح تا 8 شب زمان مناسبی است.

نام کاندیدای انتخاباتی را در ابتدای متن پیامک بنویسید.

استفاده از شماره اختصاصی پیامکی کوتاه و رند جهت ارتباط دو طرفه و راحت توصیه می شود.

استفاده از پیامک های هوشمند و زماندار در بازه های زمانی مختلف جهت تثبیت نام کاندیدای انتخاباتی در ذهن مخاطبین می تواند مفید باشد.

در نهایت پیشنهاد ما به شما استفاده از یک شرکت معتبر در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می باشد تا با استفاده از ارسال اس ام اس های تبلیغاتی ویژه انتخابات یک گام پیش تر از سایر رقبا خود باشید.

در نظر داشته باشید که بازه زمان انتخاباتی محدود است و شما فرصت آزمایش یا خطا و استفاده از سامانه‌های پیامکی بدون پشتیبانی یا تازه کار را ندارید، از آنجایی که ارسال پیامک ویژه انتخابات در تعداد بالا صورت می گیرد، سامانه پیامک باید قابلیت ارسال پیامک در تعداد بالا با کیفیت مناسب را داشته باشد، طبق بررسی های انجام شده شرکت سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب برای ارسال اس ام اس انتخاباتی می نماید. این شرکت ارسال پیام کوتاه ویژه انتخابات را با کمترین تعرفه تبلیغاتی در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت farazsms.com مراجعه نمایید و یا با شماره 28423712-021 تماس حاصل فرمایید.

** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس