سردار شمس‌الدین فرزادی‌‌پور

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه گفت: پیشرفته‌ترین سلاح‌ها توسط متخصصان بسیجی در داخل کشور تولید می‌شود و دشمن از قدرت ایران در حوزه پدافند هوایی می‌ترسد.

به گزارش مشرق، سردار شمس‌الدین فرزادی‌پور عصر امروز در سومین سالروز شهادت خلبان شهید "غلامرضا میرزائی" در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: تنها در صورتی می‌توان در مراسم شهدا حضور پیدا کرد که خداوند توفیق شرکت در چنین مراسم معنوی را به انسان بدهد.

بیشتر بخوانید:

فرمان امام برای شروع جنگ نرم و غفلت ما

«رزمایش‌های مخفیانه» برگزار می‌کنیم/ با بالگرد بالای سر داعش رفتم

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امام(ره) بسیج را جهت صیانت از انقلاب تأسیس کردند گفت: تفکر بسیجی با فرهنگ شهادت عجین شده است و امام خمینی(ره) نیز با تأسی از مکتب امام حسین(ع) این نهاد انقلابی را برای حفظ نظام در برابر توطئه دشمنان تأسیس کردند.

فرزادی‌پور جهاد، ایمان و انقلابی عمل کردن را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و عنوان داشت: بسیج امروزه نه تنها یک نهاد انقلابی در داخل کشور بلکه امید مستضعفان جهان نیز است و تمام دنیا فهمیده است که بسیج قدرت معجزه‌آسایی در برابر استکبار دارد.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه به ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ها توسط جوانان بسیجی کشور اشاره و تصریح کرد: ایران جزو 5 کشور نخست دنیا است و قدرت موشک‌های ایرانی به‌گونه‌ای است که دشمنان را از قدرت جمهوری اسلامی در حوزه پدافند هوایی می‌ترساند.

وی با اشاره به ناتوانی رژیم پهلوی در برابر خواست دشمنان خاطرنشان کرد: با حاکم شدن تفکر بسیجی بر ذهن مردم ایران جوانان این کشور توانستند عزتمندانه هواپیماهای پیشرفته دشمنان را ساقط کنند و دشمنان جرأت هیچ عرض اندامی دربرابر بسیجیان ندارند.

فرزادی‌پور با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور و اینکه بسیجیان توانستند برنامه‌های دشمنان را در کمتر از 48 ساعت جمع کنند تأکید کرد: دشمنان قصد داشتند با ایجاد آشوب و ناآرامی در ایران قدرت نظام را محک بزنند اما بسیجیان با اقتدار مقابل آنان ایستادند و بساط فتنه را جمع کردند.

وی با بیان اینکه قدرت امروز ایران به‌حدی است که آموزش‌های هوایی نیز در داخل انجام می‌شود گفت: ایران در نهایت ثبات و توسعه در کانون ناامن‌ترین منطقه جهان است و جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا چنان عزتی دارد که به نهضت مقاومت در برابر استکبار در منطقه تبدیل شده است.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نظام با کمک نیروهای بسیجی خود دشمنان را از پای در می‌آورد افزود: شهدا برای حفظ نظام از جان خود مایه گذاشتند و شهید میرزایی که فردی باتقوا، مردمی و ساده‌زیست بود شب‌ها به‌گونه‌ای خداوند را عبادت می‌کرد که انسان غبطه می‌خورد.

فرزادی‌پور با بیان اینکه بسیاری از افراد در بخش رزمی بالگردی سپاه از شاگردان شهید خلبان میرزایی بودند عنوان کرد: مهم‌ترین مسئولیت ما امروزه این است که نسل جدید و فرزندان خود را با شهدا آشنا کنیم و آنها را به سبک زندگی دینی و اسلامی که همان سبک شهدا است تربیت کنیم.

وی شهید میرزایی را یک روحانی متخصص نامید و ابراز داشت: جوانان گیلانی بایستی زندگی پر از ایمان، تخصص و تعهد این شهید بزرگ را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند و توجه داشته باشند که موفقیت باایمان به خدا و مردم‌داری حاصل می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    4 0
    اینقدر بدم میاد از رفتار آدمهایی که امروز را با پنجاه سال قبل مقایسه میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس