کد خبر 1014081
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
زیدان

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی به تساوی 2-2 مقابل پاریسن ژرمن رضایت داد و صعودش به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها قطعی شد، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادیم. ما هنوز در حال پیشرفت هستیم و باید بابت این بازی خوشحال باشیم، حتی اگر بابت نتیجه تساوی ناامید شده باشیم.  

بیشتر بخوانید:

برتری بایرن، تاتنهام و یوونتوس/ تساوی رئال و سن‌ژرمن

به هر حال مشکلی نیست و ما باید بابت عملکردی که در 80 دقیقه از بازی داشتیم، راضی باشیم. دوست دارم هر هفته اینطور بازی کنیم. در بازی اول پاری‌سن‌ژرمن بهتر از ما بود، اما در این بازی ما تیم برتر بودیم. تنها اشتباهاتی که در دقایق پایان بازی مرتکب شدیم، سبب شد تا پاری‌سن‌ژرمن به بازی بازگردد که باید این را بپذیریم.  

وی افزود: هواداران فوق‌العاده بودند و از دقیقه یک بازی تا سوت پایان بازی پشت ما بودند. باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم. نتیجه تساوی با توجه به اینکه ما در بیشتر زمان بازی عالی بازی کردیم، هم برای من و هم برای بازیکنان ناامید کننده بود. ما فوق‌العاده بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه پاری‌سن‌ژرمن خلق کردیم. ما می‌توانستیم چهار یا پنچ گل بزنیم. اشتباهات کوچک هم جزیی از فوتبال است که باید آنها را هم بپذیریم. من از بازی‌مان لذت بردم و فکر می‌کنم همه از این بازی لذت بردند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها همچنین درباره وضعیت هافبک بلژیکی‌اش که در این بازی دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: ادن اِزار بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت. او از ناحیه مچ پا دچار پیج‌خوردگی شده و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. باید ببینیم نتیجه آزمایش‌های تکمیلی چه خواهد بود. به نظر مصدومیت ادن بیشتر از یک ضربه ساده است اما نمی‌توانم نظر بیشتری در این خصوص بدهم.

زیدان در پایان درباره ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن و دروازه‌بان این تیم که سال‌ها برای رئال مادرید بازی می‌کرد، اظهار داشت: امباپه کارش را انجام داد و یک گل هم به ثمر رساند، حرف دیگری هم ندارم که بخواهم در مورد او بگویم. کیلور هم کارش را انجام داد، اما از عملکرد او سورپرایز نشدم. ناواس زمانی که در جمع ما بود هم عملکردهای خوبی از خود به نمایش گذاشته بود. کیلور در این بازی سه یا چهار واکنش خیلی خوب از خود به نمایش گذاشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس