کد خبر 1012509
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
پرسپولیس ۰ - نفت مسجد سلیمان ۱

سپهر حیدری معتقد است کالدرون هنوز از پرسپولیس شناخت پیدا نکرده و سبک کاری او به نحوه بازی سرخ‌پوشان نمی‌خورد.

به گزارش مشرق، سپهر حیدری درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی پایاپای بود. پرسپولیس دو بار توپ را به دیرک دروازه زد. به نظرم اگر سوشا مکانی نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد. تیم نفت مسجدسلیمان هیچ وقت انقدر حساب شده بازی نکرده بود. این تیم ضد حمله‌های خطرناکی انجام داد. اصلا یک تیم دفاعی نبود. حتی در مواقعی پرسپولیس شانس آورد. اگر در یکی دو صحنه احمد نوراللهی تکل نزده بود یا بازیکن نفت تصمیم اشتباه نگرفته بود، نتیجه دیگری هم رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم وقتی پرسپولیس چهار بار تاکنون باخته است، قطعا یک جای کار ایراد دارد. این موضوع در تاریخ پرسپولیس کم سابقه است. الان هم باخت چهارم جلوی نفت مسجد سلیمان ثبت شد. تمام مسئولیت این باخت با کالدرون است. ترکیب‌های او باعث می‌شود سرم سوت بکشد. شاهکار او ترکیب تیم است. هیچ کسی نمی‌تواند ترکیب این تیم را حدس بزند.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: نادری در این بازی هافبک چپ بود. وقتی دو هافبک چپ خوب مانند سیامک نعمتی و امید عالیشاه وجود دارد چرا باید نادری که توانایی‌های دفاعی بیشتری دارد در خط هافبک بازی کند. کالدرون شجاع خلیل زاده را بیرون می‌گذارد. او شجاع و سید جلال را عصبی کرده است. غیر از کنعانی زادگان که خیالش از حضور در ترکیب مطمئن است، او اعتماد به نفس شجاع و سید جلال را گرفته است. درست است که آن‌ها روی تجربه خود خوب بازی کردند اما نظم دفاع پرسپولیس به هم ریخته است.

بیشتر بخوانید:

تحلیل سرمربی سابق پرسپولیس از باخت به MIS

سپهر حیدری درباره ترکیب‌های متفاوت این تیم در هفته‌های گذشته گفت: کالدرون بعد از چند هفته هنوز ترکیب تیم را نشناخته است. خط هافبک و حمله ممکن است عوض شود اما او بارها ترکیب خط دفاعی تیم را عوض می‌کند. او شعاری دارد که اگر با ترکیبی تیم را بردیم، باید با همان ترکیب در بازی بعد به میدان بروم. نباید بازیکن باکیفیت را بیرون بگذارید. پس این قهرمانی‌ها با چه کسانی رقم خورده است؟ الان هواداران و پیشکسوتان ناراحت هستند که این تیم به باختن عادت کرده است. این موضوع فاجعه است. به نظرم کالدرون هنوز نمی‌داند به چه تیم بزرگی آمده است. او خیلی دیر به تیم اضافه شد.

مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به این سوال که با توجه به وقفه زیاد در آغاز مسابقات، دیر اضافه شدن او مطرح نیست، گفت: او دیرتر از تمام مربیان لیگ برتری اضافه شد. سبک او به پرسپولیس نمی‌خورد. شکی نیست که او بازیکن بزرگی بوده است اما او در هفت سال اخیر هیچ جا موفق نشده و از تمام تیم ها اخراج شده و دو سال هم تیم نداشته است. همه رزومه جدید او را می‌بینند. مربی جدیدی مانند مورینیو جایی موفق نبود و خیلی سخت تیم پیدا کرد. با این حال ما پرطرفدارترین تیم آسیا را به چنین مربی ناموفقی دادیم.

وی درباره تشویق برانکو از سوی هواداران اظهار کرد: رفتن او اوج ضربه مدیریت سابق باشگاه به این تیم بود. اگر قرار بود این پول را به کالدرون بدهیم، پول را به برانکو می‌دادیم. فرگوسن ۲۵ سال در منچستر بود. چرا باید مربی موفق را کنار بگذاریم؟ وقتی برانکو موفق است، چرا اجازه می‌دهیم او از تیم برود؟ ما بیش از برانکو برای کالدرون هزینه کردیم در حالی که سبک کاری او به تیم نمی‌خورد. باید روی این مسائل تحقیق شود. اینکه فلان دلال دوست داشته کالدرون به پرسپولیس بیاید، مهم نیست. الان جواب هواداران را چه کسی می‌دهد؟ الان مدیرسابق پرسپولیس یک سمت هم در دوومیدانی گرفته است اما پاسخی درباره این وضعیت نمی‌دهد.

حیدری ادامه داد: امیدوارم انصاری فرد با هوش و ذکاوت خود بحران را مدیریت کند. به نظرم بار پرسپولیس با کالدرون به منزل نمی‌رسد. پرسپولیس نیاز به شوک دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    0 2
    نسبت به بازیای قبلی پرسپولیس هماهنگ تر بازی کرد..فقط کم دقتی بازیکنا تو ضربات آخر باعث شد نتیجه اینطوری رقم بخوره..موقعیت های گل زیادی ساختن ،اگه نیم فصل مهاجم خوب بگیرن مطمئنأ همه چی درست میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس