کد خبر 1012378
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
پیروانی

مدیر تیم پرسپولیس گفت: کالدرون محروم شد اما برخی از مربیان که در کنفرانس‌های خود خیلی حرف‌ها زدند محروم نشدند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ارزیابی ما این است که همه بازی‌ها سخت است اما به هر حال وقتی تیم‌ها به ورزشگاه آزادی می‌آیند بازی سختی در پیش خواهند داشت و از طرفی با انگیزه مضاعف مقابل ما حاضر می‌شوند. تیم نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است و از مربیان و بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد. این تیم خط دفاعی خوبی هم دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم.

وی در خصوص محرومیت گابریل کالدرون از همراهی پرسپولیس در بازی امروز افزود: اگر قرار به محرومیت باشد که خیلی از مربیان در کنفرانس‌های خبری حرف‌هایی زدند که باید محروم می‌شدند اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم که امروز برنده شویم تا هم هواداران شاد شوند و هم آقای  کالدرون که امروز در کنار زمین با ما نیست.

پیروانی در مورد اینکه امروز به جای کالدرون چه کسی از کنار زمین پرسپولیس را هدایت می‌کند، تصریح کرد: اجازه بدهید بازی شروع شود بعد خودتان می‌بینید که چه کسی در کنار خط تیم را هدایت می‌کند. البته مشخص شده چه کسی در کنار خط تیم را هدایت می‌کند اما شما اجازه دهید تا بازی شروع شود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص اینکه محرومیت فرشاد احمدزاده را چطور متوجه شدید و اینکه او از قبل برای این بازی محروم بود، خاطرنشان کرد: درباره فرشاد باید بگویم که شانس آوردیم که من فهمیدم او محروم است چرا که در سایت سازمان لیگ صحبتی در خصوص این مسأله مطرح نشده بود و اسم فرشاد در لیست محرومان نبود. در جلسه روز گذشته من این مسأله را یادآوری کردم. اگر من این مسأله را یادآوری نمی‌کردم بعدا  برخی‌ها گله می‌کردند که ما حواسمان نبوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره باخت تیم ملی به عراق اظهار داشت: به هر حال ما تیم ایران هستیم و چند ساعت قبل هم در خبری دیدم که از رنکینگ اول آسیا خارج شدیم و این در حالی است که ما همیشه شعار می‌دادیم که تیم اول آسیا هستیم اما بقیه تیم‌های فوتبالی هم خوب هستند و باید برنامه‌ریزی کرد و امکانات بهتر و بازی‌های بهتری در نظر داشت. ما مقابل عراق خوب بازی نکردیم هر چند که تساوی این تیم با بحرین به سود ما شد. امیدوارم 4 بازی باقیمانده را ببریم و به جام‌جهانی برسیم چرا که وقتی تیم ملی به جام‌جهانی می‌رود همه از این مسأله خوشحال می‌شوند و نیروی مضاعف می‌گیرند.

پیروانی در مورد اینکه ملی‌پوشان پرسپولیس روحیه خود را پس از باخت به عراق به دست آورده‌اند، تصریح کرد: به هر حال شرایط بازی‌های ملی با بازی‌های باشگاهی متفاوت است. خوشبختانه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و همه سالم هستند و می‌خواهند برای نام پرسپولیس بجنگند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس