کد خبر 1012343
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
رضا گل محمدی

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: من کار غیرقانونی انجام ندادم اما رئیس هیات که خودش نامزد انتخابات است نمی‌تواند این انتخابات را برگزار کند.

به گزارش مشرق، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره اینکه چرا انتخابات هیات تهران برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: مشکل این است که دوستان مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را ارائه کرده‌اند مبنی بر اینکه در صورت پایان مهلت 4 ساله رئیس هیات، تا برگزاری انتخابات بعدی این شخص می‌تواند به کارش ادامه دهد، به نظر من این مصوبه غیرقابل استفاده است. 

وی درباره اینکه کسی که خودش رئیس است و نمی‌تواند سرپرست شود در حالی که شیرازی به عنوان رئیس هیات خودش هم نامزد شده، عنوان کرد: درست است. ما که ورزشی هستیم و مدعی عدالت در انتخابات، باید مجری شویم. من کار غیرقانونی نخواستم، اگر شیرازی نامزد نبود می‌گفتم انتخابات را برگزار کند اما او خودش هم رئیس است و هم نامزد. تا مادامی که این ایراد برطرف نشود انتخابات برگزار نمی‌شود اما دوستان به جای حل مشکل می‌گویند مصوبه هیات‌رئیسه را دارند اما این فاقد وجاهت قانونی است.

گل‌محمدی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم با اشاره به جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولان وزارت ورزش و تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، تصریح کرد: در جلسه هفته گذشته پیشنهاداتی دادیم و تاج گفت این پیشنهادات را با هیات‌رئیسه مطرح خواهد کرد به همین دلیل گفتیم انتخابات روز ششم را برگزار نخواهیم کرد. من این را قابل قبول نمی‌دانم که رئیس هیات خودش انتخابات را برگزار کند. امیدوارم این مشکل حل شود اگر به نتیجه‌ای نرسیم مجبوریم از طریق وزارت ورزش و راه‌های قانونی ورود کنیم. امیدوارم تا هفته بعد این مشکل حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس