کد خبر 1012013
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
مورینیو

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تاتنهام از هدایت این تیم ابراز رضایت کرده است.

به گزارش مشرق، همه چیز در 24 ساعت اخیر سریعتر از انتظار پیش رفت و پس از اخراج مائوریتسیو پوچتینو، ژوزه مورینیو خیلی سریع هدایت اسپرز را بر عهده گرفت. حالا سرمربی پرتغالی در تجربه هدایت سومین تیم لیگ برتری خود مدعی شد همیشه و حتی وقتی رقیب تاتنهام بوده نیز با احترام از این تیم یاد کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "در مورد با لیگ برتر باید بگویم که من می دانم در چه جایگاهی قرار داریم و معتقدم این جایگاه اصلی تاتنهام نیست. ما قصد داریم بازی به بازی پیش برویم و ابتدا هدف ما پیروزی در دیدار بعدی، در ادامه مسابقه بعدی و همین روند تا پایان فصل است. در پایان فصل خواهیم دید تاتنهام در چه جایگاهی قرار خواهد داشت، اما من معتقدم دراین رده قرار نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

گرانترین خریدهای مورینیو در تیم‌های مختلف

من مشتاق چالش های پیش رو بوده و مسوولیت دارم شادی و خوشحالی را برای افرادی که عاشق تاتنهام هستند به ارمغان آورم. چه قولی می توانم بدهم؟ تعصب و شور و اشتیاق برای تاتنهام. اینکه در باشگاهی کار می کنم که بازیکنان رضایت داشته و احساس خوشحالی می کنند باعث افتخار و خوشحالی من است.

این جملاتی نیست که من حالا به عنوان سرمربی تاتنهام بگویم و حتی وقتی تاتنهام رقیب من بود نیز طی چند سال اخیر همیشه گفته بودم. جدال با تاتنهام در وایت هارت لین همیشه دشوار اما زیبا بود. این استادیوم یکی از ورزشگاه هایی بود که من همیشه شور و تعصب توام با احترام را می دیدیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس