کد خبر 1011626
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
باشگاه پرسپولیس؛ کالدرون نامه ای برای فسخ قرارداد نداده است

کالدرون شکستن طلسم تبریز را، می‌تواند در تهران جبران کند.

به گزارش مشرق، باختن در هفته دوم لیگ به تراکتورسازی،‌ فصل را برای کالدرون بد آغاز کرد. پرسپولیس با برانکو، در تبریز و مقابل تیم‌های تبریزی، شکست ناپذیر بود. از لیگ پانزدهم تا هجدهم، پرسپولیس هیچ شکستی در تبریز نداشت اما کالدرون در اولین سفر به این شهر، رکورد آن‌ها را خراب کرد. در آستانه هفته یازدهم لیگ، کالدرون در پرسپولیس جا افتاده، تیمش در رده سوم قرار دارد و فرصت جبران ناکامی تبریز با شکستن یک طلسم جدید، پیش رویش قرار دارد.

در تاریخ لیگ برتر فقط دو تیم، با پرسپولیس بازی کرده و هنوز شکستی مقابل آن‌ها نداشته‌اند. شهرداری تبریز، که دیگر در لیگ برتر نیست و نفت مسجد سلیمان، که این هفته روبروی آن‌ها قرار می‌گیرد. نفت مسجد سلیمان لیگ چهاردهم، رفت و برگشت با پرسپولیس مساوی کرد. فصل پیش که آن‌ها به لیگ برتر برگشتند هم با وجود نتایج نه چندان درخشان، توانستند هر دو بازی پرسپولیس را متوقف کنند. آن‌ها با ۴ بازی روبروی پرسپولیس، هیچ باختی نداشته‌اند.

این فصل نفت با تارتار، یک رکورد جالب دیگر هم دارد و هنوز، تیمی نتوانسته آن‌ها را شکست دهد. آن‌ها در کنار سپاهان مدعی، تنها تیم‌های بدون باخت لیگ محسوب می‌شوند. کالدرون، این هفته می‌تواند با بردن نفت هم طلسم این تیم را بشکند و هم، اولین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر را به آن‌ها تحمیل کند. در صورت موفقیت با توجه به بازی رو در روی سایر مدعیان، هم جایگاه سرخپوشان در جدول بهتر می‌شود هم کالدرون،‌ با از بین بردن طلسم نفت از دست دادن رکورد تبریز را جبران می‌کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس