علی لاریجانی نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع نظارت بر بازار و عدم افزایش قیمت کالاها را در سطح سران قوا پیگیری خواهم کرد.

به گزارش مشرق،  سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: درخواست من و همه نمایندگان مجلس این است که جلساتی را برای نظارت بر بازار و عدم افزایش قیمت کالاها برگزار کنیم. 

وی افزود: از فرامین رهبر معظم انقلاب هم این بود که اجازه ندهیم تغییر نرخ بنزین بر کالاها و سایر خدمات تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نقوی حسینی ادامه داد: آقای لاریجانی! هم شورای هماهنگی اقتصادی و هم مجلس به عنوان قوه ناظر باید نظارت کنند و این کارها نیاز به تمهیدات لازم دارد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس اضافه کرد: طی اخبار واصله قیمت تمام کالاها و اقلام و کرایه‌ها در حال افزایش است و مردم تحت فشار هستند. 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: نمایندگان باید بین مردم باشند چرا که حلقه واسط بین حاکمیت و مردم، نمایندگان مجلس هستند، چرا هفته آینده را تعطیل نکردید؟

وی افزود: هفته آینده باید تعطیل می‌شد تا نمایندگان بین مردم بروند و مسائل مختلف و مباحث موجود را بررسی کرده و با مردم حرف بزنند. متأسفانه ما مردم را رها کرده‌ایم.

نقوی حسینی افزود: بیرون و در بازار صدها اتفاق در حال رخ دادن است اما ما در مجلس نشسته‌ایم و می‌گوییم فلان کابل را وزارت نیرو باید جابجا کند یا آن وزارتخانه دیگر این اشتباه است چرا که مردم اکنون نیازمند حضور نمایندگان بین خود هستند. آقای لاریجانی! راجع به این مسائل هم صحبت کنید.

 علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نقوی حسینی گفت: راجع به مطلب اول باید بگویم که ما به کمیسیون اقتصادی گفته‌ایم که جلساتی را با وزرای اقتصادی برای بررسی قیمت کالاهای بازار برگزار کند که گویا جلساتی برگزار کرده‌اند و باید گزارش دهند.

وی افزود: شما فرمودید در سطح سران سه قوه جلساتی برگزار و این موارد پیگیری شود. بسیار خب؛ من این را پیگیری می‌کنم.

رئیس مجلس درباره تعطیلی هفته آینده مجلس نیز گفت: گویا آقای پزشکیان به صورت استمزاجی نظرات نمایندگان را در این خصوص گرفته است و نظر بر این بود که جلسه علنی هفته آینده دایر باشد.

لاریجانی در خاتمه اعلام کرد: امروز کمیسیون برنامه و بودجه جلساتی را با حضور وزرای اقتصادی برای پیگیری نظارت در بازار و عدم افزایش قیمت کالاها برگزار خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    5 3
    آقایان صادقی و مطهری و دیگر اعضای نمایندگان مجلس آقای رییسی گفته«حیف» مانند «میل» باید رسیدگی شود
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    51 1
    همش کشک.اگر تو این شش سال نظارت و پیگیری های جناب لاریجانی و نمایندگان مرفه بی درد بود کار الان به اینجا نمی کشید. مجلس ایران بیشتر شبیه خوابگاه نمایندگان هست تا محل قانوگذاری
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    13 0
    خاک بر سرت روزگار!!!
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    17 0
    به سران سه قوه بفرماییدکه درچندروز اخیربعدافزایش قیمت بنزین نصب گازسی ان جی بر روی خودرو حدود سه برابر شده نظرت فرمایید
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    22 0
    آقای لاریجانی از این جلسات چیزی بیرون نمیاد باید بیایید کف خیابان ها و بازار تا بفهمید بسیاری کالاها خواسته و ناخواسته افزایش پیدا کرده. تموم کنید این جلسات پشت درهای بسته رو
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    18 0
    مجلس ضعیف...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس