کد خبر 1011227
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

به گزارش مشرق، کاربر معروف عراقی به نام «سیده الاولی» (بانوی اول) که معمولا گزارش های ویژه از داخل هیات حاکمه عراق می دهد، در تازه ترین توئیت خود امروز (دوشنبه) نوشت که سفارتخانه آمریکا تقریبا تخلیه شده و فقط نیروهای محافظ در آن باقی مانده و همه کارکنان از جمله سفیر آمریکا ساختمان سفارت را ترک کرده اند.

این کاربر عراقی افزود: «ماتیو تولر» صبح دیروز (یکشنبه) با یک بالگرد نظامی وارد وزارت دفاع عراق شد و بعد از دیدار ۴۵ دقیقه با «نجاح الشمری» وزیر دفاع عراق، به سرعت به همراه دستیارانش بغداد را به مقصد اربیل ترک کرده است.

به گفته این کاربر عراقی، تیم دیپلماسی که امور سفارتخانه آمریکا را در حال حاضر در بخشی از هتل «المنصور» اداره می کند نیز به سمت اربیل نقل مکان کرده و پنج تن از کارکنان سفارت نیز به پایگاه نظامی آمریکا در فرودگاه بغداد انتقال داده شده اند.

طبق گفته این کاربر عراقی، آمریکایی ها در حال حاضر در شرایط آشفتگی و نگرانی که علل آن نامشخص است، به سر می برند و سفارتخانه آمریکا بیش از دو ماه است که از نیروهای آن تخلیه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    5 1
    وقتی قراره یه جا آتش افکنی بکنند اونجا رو از نیروهای خودی تخلیه میکنند. این کار به نظر من مشکوکه برادارن عزاقی باید مراقب توطئه جبهه آمریکایی صهیونستی توی کشورشون باشند. هیچ بعید نیست بخوان قبل از قدرت گرفتن بیشتر نیروهای داخلی عراق یک جنگ دیگه به پا بکنند.
  • مهربان IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    6 1
    مردم را گول می زنند، مگر می شود جاسوس خانه شبانه روزی بزرگ امریکا تعطیل شود
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    8 2
    آتیش بزنید مرکز جاسوسی.
  • صادق IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    0 0
    احتمال داره از انتقام حشدالشعبی ترسیده باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس