کد خبر 1010900
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
سعید آذری محمدباقر صادقی

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن که از این تیم کنار گذاشته شده است، به شائباتی که پیرامون دلایل اخراجش ایجاد شده است واکنش نشان داد و گفت: امیدوارم سر من معامله نشده باشد.

به گزارش مشرق، در ادامه تغییرات تیم فوتبال ذوب آهن، ضمن اضافه شدن حسن استکی و محمد صلصالی به کادر فنی این تیم، محمدباقر صادقی و زبیر نیک نفس دو بازیکن ذوب آهن کنار گذاشته شدند.

صادقی با بیان اینکه اخراجش از ذوب آهن دلیل فنی و انضباطی ندارد به شائبه کم کاری و ارتباطش با مدیرعامل پیشین باشگاه واکنش نشان داد.

مشروح گفتگوی دروازه بان ذوب آهن  در ادامه می آید:

*  آیا دلیل اخراجتان از ذوب آهن را به شما اعلام کرده اند؟

- ابتدا باید بگویم بنده هنوز بازیکن باشگاه هستم و چیزی به صورت رسمی تا صبح امروز (یکشنبه) به بنده ابلاغ نشده است. روز گذشته اعلام کردند سر تمرین تیم حاضر نشوم. البته تمرین روز گذشته لغو شد ولی امروز به تمرین می روم. باید این حکم را به صورت کتبی به من اعلام کنند. آقای منصوریان شفاهی به بنده اعلام کرد که ادامه همکاری با شما امکان پذیر نیست.

* کنار گذاشتن شما از ذوب آهن تصمیم کادر فنی بوده است یا تصمیم باشگاه؟

- بنده هنوز جلسه ای با آقای منصوریان یا باشگاه نداشته ام ولی به هر حال تصمیمی است که گرفته اند. نمی دانم چه کسی این تصمیم را اتخاذ کرده. فقط آقای منصوریان سر تمرین به من گفت که این تصمیم نه فنی است نه انضباطی!

* آیا این تصمیم می تواند ارتباطی به دوستی شما با سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه داشته باشد؟

- امیدوارم اینطور نباشد چون در این صورت حرکتی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای انجام داده اند. مگر می شود یک بازیکن را به خاطر دوستی و ارتباطش با مثلا مدیر سابق باشگاه کنار بگذارند؟

بیشتر بخوانید:

گرد و خاک منصوریان در اصفهان

* آیا جلسه ای با مسئولان باشگاه ذوب آهن داشته اید؟

- فعلا خیر. قرار بود ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه) به باشگاه بروم که گفتند باشگاه تعطیل است. جلسه ام به فردا موکول شده است و باید با آقای کربکندی صحبت کنم. گویا تصمیم گیرنده این روزهای باشگاه آقای کربکندی رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن است.

* در مدت طولانی حضورتان در باشگاه ذوب آهن سابقه اختلاف نظر با آقای کربکندی داشته اید؟

- من مستقیم با ایشان کار نکرده ام. سالهای دور که جوانتر بودم گاهی کنار تیم تمرین می کردم و اختلافی هم با آقای کربکندی نداشتم. فکر نمی کنم ایشان هم مشکلی با من داشته باشد. سرمربی تیم این تصمیم را گرفته و همه چیز به آقای منصوریان بر می گردد. من هم به این تصمیم احترام می گذارم. ابتدای این فصل چند پیشنهاد داشتم که به خاطر ذوب آهن در تیم ماندم. امیدوارم دلیل کنار گذاشتنم غیر حرفه ای نباشد. ۱۷ سال در ذوب آهن زحمت کشیدم و هیچ موقع برایم مهم نبوده که چه مدیری می آید و می رود. هر موقع به من بازی دادند به زمین رفتم و هر موقع نیمکت نشین بودم، اعتراضی نکردم.

* اگر تصمیم به اخراج شما به گفته سرمربی تیم فنی و انضباطی نباشد، می تواند به نوعی شائبه کم کاری شما را به ذهن متبادر کند.

- اصلا و ابدا. برای چه باید کم کاری کنم؟ یک بازیکن هیچ موقع عزت و شرفش را به خاطر یک نفر دیگر زیر سئوال نمی برد. سالی که من از ذوب آهن به سایپا رفتم، اواخر فصل با ذوب آهن بازی داشتیم. ذوب آهن اگر ما را شکست می داد صد درصد در لیگ می ماند ولی بهترین بازی عمرم را جلوی این تیم انجام دادم. سایپا در آن مسابقه پیروز شد و ذوب آهن در بازی آخر خود در لیگ با «سلام و صلوات» در لیگ ماند. همه مرا می شناسند و می دانند در هر تیمی بوده ام با تمام وجود کار کرده ام. نتیجه یک مسابقه صرفا دست من نیست. همه چیز به دروازه بان بر نمی گردد. من بازیکن باشگاه هستم. تا الان سه بار از ذوب آهن رفته ام و برگشته ام. هر موقع که خواستند در خدمت تیم بودم.

* اینطور به نظر می رسد بعد از جلسه هیات مدیره ذوب آهن، مسئولان باشگاه و تیم به نوعی بر سر شما معامله کرده‌اند.

- نمی دانم و در این مورد اطلاعی ندارم. امیدوارم اینطور نباشد چون در این صورت باید فاتحه باشگاه را خواند. اگر امروز سر من معامله کرده باشند، فردا این اتفاق را برای یک نفر دیگر رقم می زنند. من مشکلی برای باشگاه ایجاد نکردم و اعتراضی بابت نیمکت نشینی نداشته ام.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس