کد خبر 1010387
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
بارش برف در فرانسه

بارش شدید برف در جنوب شرقی فرانسه سبب کشته شدن یک راننده و زخمی شدن ۲ نفر دیگر شد.

به گزارش مشرق، بارش شدید برف در جنوب شرق فرانسه یک کشته برجای گذاشته و سبب قطعی برق ۳۰۰ هزار خانوار این مناطق شد.

به گزارش فرانس ۲۴، بارش شدید برف در فرانسه از عصر روز پنجشنبه تاکنون سبب بروز خسارات زیادی شده است.
 
 

در پی سقوط درخت روی خودرو و کشته شدن راننده و گیر افتادن شمار زیادی از خودروها در جاده‌ها به دلیل برف شدید، مقامات محلی از مردم خواستند از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.
 

۲ نفر دیگر نیز در اثر برف شدید مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.


 شرکت برق فرانسه اعلام کرد برق ۳۰۰ هزار خانوار در مناطق مذکور قطع شده است.

تردد قطارها در فرانسه به دلیل سقوط درختان بر روی ریل‌ها تا عصر روز جمعه متوقف شده است.
 

انتظار می‌رود ارتفاع برف در برخی مناطق فرانسه تا ۳۰ سانتی متر برسد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عزت FI ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    این نوع برف باریدن ها فقط از توانای کشورهای شمال اروپا به نوعی اسکاندیناوی ساخته است چنان تجهیزات زیاد و خوب برای برف روبی دارند که یکی دو ساعته تمام راه ها را چه شهری چه جاده ای برف روبی کردند اگر بجای نیم متر یک متر برف هم باریده باشد و راه را باز کردند برای مردم.
  • عزت رفیق قدیمی؟! FI ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    مشرق جان حذفش کردید نظراتم را ولی باور بفرمائید که تجهیزات کشورهای سرد سیر در حدی است که نمیشود با تجهزات دیگر کشورهای مرکزی و جنوب و شرقی اروپا.اینجا هر بخش چندین کامیون برف روب مدرن دارند شهر و شهرستان دهها و صد ها خودرهای چند کاره که با شروع بارش میریزند تو جاده و محل های مسکونی و شهری و نمیگذارند برف و یخ بندان زندگی مردم را مختل کند.چند سال پیش بیدار شدیم دیدیم ماشینها رفتن زیر برف تا سقف ماشین تو هلسینگی تو رسانه ها گفتن چگونه امکان دارد این همه برف را کنار زد و همزان از شهر تخلیه کنند مقداری از برف را چون تو شهر ها کوه درست میشود از شب بارش برف تجهیزات و ادوات پایتخت ریختن تو خیابان ها تا ساعت ۱۲ همان روز طوری برف روبی و برفها را تخلیه کردن از شهر که هیچکس باور نداشت طوری که چندین سفارت که یکش کانادا بود بیانه دادن و از شهرداری و راه ترابری پایتخت هلسینکی تشکر کردن و برای آنها هم سخت بوده باور کنند آن همه برف تخلیه شد و انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.
  • عزت رفیق قدیمی؟! FI ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    مشرق جان حذفش کردید نظراتم را ولی باور بفرمائید که تجهیزات کشورهای سرد سیر در حدی است که نمیشود با تجهزات دیگر کشورهای مرکزی و جنوب و شرقی اروپا مقایسه کرد.اینجا هر بخش چندین کامیون برف روب مدرن دارند؟ شهر و شهرستان دهها و صد ها خودرهای چند کاره! که با شروع بارش میریزند تو جاده و محل های مسکونی و شهری و نمیگذارند برف و یخ بندان زندگی مردم را مختل کند.چند سال پیش بیدار شدیم دیدیم ماشینها رفتن زیر برف تا سقف ماشین تو هلسینگی. تو رسانه ها گفتن چگونه امکان دارد این همه برف را کنار زد و همزان از شهر تخلیه کنند؟ مقدار برف زیاد بود و اگر تخلیه نشود تو شهر ها کوه برفی درست میشود. از شب بارش برف تجهیزات و ادوات پایتخت ریختن تو خیابان ها تا ساعت ۱۲ همان روز طوری برف روبی و برفها را تخلیه کردن از شهر که هیچکس باور نداشت خدا شاهد است. طوری که چندین سفارت که یکش کانادا بود بیانه دادن و از شهرداری و راه ترابری پایتخت هلسینکی تشکر کردن و برای آنها هم سخت بوده باور کنند آن همه برف تخلیه شد و انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    با این خبر نمی خواهید مشکلات برف تهران را توجیه کنید که؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس