کد خبر 1010150
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
تیراندازی در آمریکا

رسانه‌های آمریکایی روز پنجشنبه از زخمی شدن دست‌کم ۷ نفر بر اثر تیراندازی در دبیرستانی در ایالت کالیفرنیا خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکا از تیراندازی در دبیرستانی در شهر «سانتا کلاریتا»، واقع در شهرستان «لس‌آنجلس» در ایالت کالیفرنیا خبر داده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

یواس‌ای تودی: مردم آمریکا در استرس شدید زندگی می‌کنند

تیراندازی در کارولینای‌شمالی آمریکا با ۲ کشته و ۳ زخمی

شبکه خبری «ان‌بی‌سی‌» گزارش داده نیروهای پلیس و امدادرسان به محل وقوع این تیراندازی که در ۴۰ مایلی شهر لس‌آنجلس واقع شده اعزام شده‌اند

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده در جریان این تیراندازی در دبیرستان «ساگوس» دست‌کم ۷ نفر زخمی شده‌اند. سخنگوی اداره آتش‌نشانی سانتا کلاریتا گفته هنوز مشخص نیست جراحت‌های این ۷ نفر ناشی از اصابت گلوله بوده یا بر اثر اتفاقات دیگر رخ داده است. 

دانلود

دبیرستان ساگوس و سایر مدارس در این منطقه تعطیل شده‌اند. کلانتری شهرستان لس‌آنجلس از مردم خواسته از نزدیک شدن به منطقه‌ای که در آن تیراندازی اتفاق افتاده خودداری کنند. 

اداره کلانتری شهرستان لس‌آنجلس گفته مظنون به انجام این تیراندازی یک آسیایی‌تبار است که لباس مشکی به تن داشته و پلیس در تلاش برای یافتن او است.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    1 0
    از بچگی وحشی تربیتشون می کنن. بایدم یکی مثل مامان هیلاری داعش رو به دنیا بیاره، از کوزه همان برون تراود که...... اهان یادم نبود ببخشید اون چیزی که نوشتم ۱۰۰ درصد اشتباهه، امریکا مهد تمدن و الگوی حقوق بشر هست. اینی که الان نوشتم ۱۰۰ درصد راسته.!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس