کد خبر 1010116
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
مسعود شجاعی

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی ترکیب تیم ملی را دیدم هاج و واج ماندم، شجاعی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ما بوده و زحمات زیادی کشیده اما الان زمانی نیست که او در ترکیب تیم ملی باشد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق با اشاره به شکست تیم ملی مقابل عراق اظهار داشت:‌متاسفانه تیم ملی اصلا عملکرد خوبی نداشت. و با وجود آنکه می‌دانستیم عراق هافبک‌های جوان و دونده‌ای دارد اما در خط هافبک اصلا خوب کار نکردیم و میانه زمین را به رقیب واگذار کردیم.اگر عادلانه قضاوت کنیم و میهن پرستی‌مان را لحاظ نکنیم باید بگوییم که عراق بهتر از ما کار کرد و این شکست بسیار تلخ و غم انگیز بود. 

بیشتر بخوانید:

مظفری: اخراج مسعود شجاعی صحیح بود

بازیکن سابق تیم ملی تصریح کرد: ما در زمان کی‌روش در دو دوره به جام جهانی صعود کردیم و تیم‌های آسیایی کار سختی مقابل تیم ملی ایران داشتند و حتی کره و ژاپن هم از پس تیم ملی ما برنمی‌آمدند اما الان شرایط‌مان به شکلی است که نگران شده‌ایم. شاید زدن 14 گل به کامبوج باعث غرور شده بود اما ما باید احساس خطر کنیم چون اشتباهات‌مان در این دو بازی کاملا نگران کننده است.

نامجومطلق خاطرنشان کرد: من وقتی ترکیب تیم ملی را دیدم هاج و واج ماندم، شجاعی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ما بوده و زحمات زیادی کشیده اما الان زمانی نیست که او در ترکیب تیم ملی آن هم به صورت ثابت بازی کند. در نیمه دوم تصور می‌کردم ویلموتس یک هافبک بیاورد که میانه زمین را از رقیب بگیریم اما هر چه بازی جلوتر می‌رفت این تعویض صورت نمی‌گرفت و خود شجاعی هم در کورس‌ها عقب می‌ماند و آنقدر او تعویض نشد که عملا بدنش تحلیل رفت و داور به او کارت قرمز نشان داد.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه گفت: ما بعد از اخراج شجاعی کاملا بازی را به حریف دادیم اگرچه معتقدم قبل از اخراج هم بازی در اختیار عراق بود. در این بازی هیچ موقعیتی برای آزمون و طارمی خلق نکردیم و انصافا عراق در خلق موقعیت عالی کار کرد. واقعیت این است که اگر می‌خواهیم از این وضعیت خارج شویم باید مشکلات را حل کنیم. 

نامجومطلق ادامه داد: در تفکراتی که ویلموتس دارد مطمئنا کار ما سخت خواهد شد. ما سه بازی در ایران داریم و قطعا این بازی‌ها را می‌بریم و از این مرحله صعود می‌کنیم اما این شکست‌ها باید برای ما درس عبرت شود. به خصوص وقتی به آمار بازی و حفظ توپ و خلق موقعیت‌ها نگاه می‌کنیم. معتقدم اگر اتفاقات فوتبالی رقم بخورد حتی می‌توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم ولی بحث من نوع فوتبال تیم ملی و شرایطی است که در این چند بازی گذشته داریم و این همه را نگران کرده است.

وی تصریح کرد: اگر به قضایا حرفه‌ای نگاه کنید ما به تیمی باختیم که حتی در کشورش اجازه بازی ندارد و به هر حال رقابت چندین ساله ما با عراق اینجا باعث شد تا ضرر کنیم و آنها از ما پیش بیفتند اما سؤالی که من دارم این است که برای خروج از این وضعیت باید چه کار کرد؟

وی خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم ما صعود می‌کنیم اما تیم ملی با اسپانیا و پرتغال نتایج تاریخی کسب کرد اما وقتی الان شرایط را با آن تیم قیاس می‌کنیم نگرانی به وجود می‌آید که چه بلایی بر سر فوتبال ما آمده است و باید چه کار کنیم به آن جایگاه برگردیم. رقبای آسیایی ما در حال کار هستند و تلاش می‌کنند و اگر ما استپ کنیم عقب خواهیم افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسینعلی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    2 0
    واقعا چرا شجاعی بازی میکنه بازیکنی که نزدیک ۴۰ سالشه یه جوون رو بجای این پیرمرد بیارین واقعا رو اعصاب هس
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    1 0
    سردار آزمون هم همینطور....
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    کی روش
  • منتظری IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    2 0
    ایشان بایدخداحافظی کنند.تراکتورهم عملکردخوب نیست .گرچه زحماتی زیادی به تیم ملی کشیده وبه شدت هم موردحمایت تاج هست.
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    2 0
    شجاعی دو شخصیتیه خودش با شخصیت دومش درگیره
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    1 0
    آقا تیم ملی در مقابل کامبوج و هنگ کنگ برده محصول دست رنج کی روش بوده نه این مربی پولی قهر کن بی برنامه وزیر را استیضاح کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس