پروپئیچ

وکیل پروپئیچ در نامه‌ای به معاون سابق باشگاه استقلال اعلام کرد که فیفا خلاف قانون کار کرده است.

به گزارش مشرق، وکیل پروپئیچ مهاجم سابق استقلال که بعد از حضور منصوریان در قامت سرمربی آبی‌پوشان از این تیم کناره گذاشته شد و در نهایت موفق شد استقلالی‌ها را در فیفا محکوم کند، طی نامه‌ای خطاب به علی خطیر معاون پیشین استقلال، اعلام کرد که فیفا در ماجرای موکلش تخطی کرده و او این ماجرا را برملا خواهد کرد.

متن نامه وکیل پروپئیچ به شرح زیر است:

علی خطیر گرامی
ما یک نشست خبری را سازماندهی کردیم که قرار است روز جمعه ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ ساعت ۱۲ ظهر روبروی ساختمان فیفا در زوریخ برگزار شود. موضوع این پرونده به شماره ۱۹۰۲۱۴ (دبورا توئر، معاون دبیرکل فیفا، کمیته انظباطی فیفا. آقای سباستین نئوف مدیر تحت فیفا) است که در آن شاکی پروپئیچ از کرواسی و متهم باشگاه استقلال ایران است.

موضوع کنفرانس این است که آیا فیفا قانون را نقص کرده است؟

آیا فیفا حامی باشگاه استقلال ایران است؟

این کنفرانس از طرف پروپئیچ و خانواده او (همسر و ۳ فرزندش) و وکیل او سازماندهی شده است. به همه شرکت کنندگان در این کنفرانس سندی مبنی بر اینکه فیفا خلاف قانون عمل کرده و جریمه‌ای که از طرف ایران شده را نقض کرده است ارائه می‌شود. در طول این نشست جریمه قضایی از طرف پلیس سوئیس برای متهم ناشناخته بر مبنای اقدامات خلاف از جمله موارد زیر ارائه می‌شود:

سو استفاده از موقعیت و قدرت

طرفداری غیرقانونی

نقض حقوق دیگران

خودداری از اجرای رای دادگاه

من خیلی متاسفم چون راه دیگری نداشتیم و باید رسانه‌ها را درباره هر چیزی آگاه می کردیم چراکه نمی‌توانیم شکست بخوریم به این دلیل که هیچ چیزی نگرفتیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس