کد خبر 1009756
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
منصوریان مطهری

باشگاه ذوب آهن شروطی را برای ادامه کار با علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تعیین کرده است که کسب ۱۲ امتیاز در پنج بازی از جمله این شروط است.

به گزارش مشرق، جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن روز دوشنبه با حضور علیرضا منصوریان تشکیل شد. خروجی این جلسه که روی سایت باشگاه هم قرار گرفت ادامه کار منصوریان در ذوب آهن به صورت «مشروط» بود و به این مربی «حداکثر» تا پایان نیم فصل فرصت داده شد تا امتیازات مدنظر باشگاه را کسب کند.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگوی امروز خود گفت که این شروط فقط از سوی باشگاه نبوده و «بیشترین شرط ها را خود منصوریان گذاشته است»!

جزئیات این شروط هم باتوجه به قراردادی که منصوریان با ذوب آهن دارد -علیرغم اینکه هنوز در این فصل دریافتی نداشته است- جالب توجه است.

بیشتر بخوانید:

از استقلال و پرسپولیس بازیکن می‌خواهیم

منصوریان در جلسه هیات مدیره تاکید کرده که به تیمش ایمان دارد و می تواند ذوب آهن را از بحران خارج کند. مدیران باشگاه هم ابقای منصوریان را مشروط به کسب ۱۲ امتیاز در پنج مسابقه باقیمانده تا پایان نیم فصل می کنند.

با توافق صورت گرفته، در صورتی که منصوریان نتواند این امتیازات را بگیرد حق دریافت کل قراردادش را ندارد و بدون آنکه هزینه مالی روی دست باشگاه بگذارد، از ذوب آهن کنار می رود.

علاوه بر این درباره کیفیت بعضی از بازیکنان حاضر در تیم هم صحبت هایی در جلسه هیات مدیره به میان می آید و احتمال اینکه چند بازیکن از تیم منصوریان کنار گذاشته شود، زیاد است.

جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی هم به خاطر نتایج کسب شده از دیگر مصوبات جلسه هیات مدیره بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    1 0
    علاقه آقا پیتزاپزی هست آوردینش گذاشتین مربی اونوقت تهدیدش می کنید که کار کنه؟!!!! خوب بلد نیست داداش زوره؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس